Dans2ur Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hei Hvilken type olje\bensin vil dere annbefale når G ladern er ny-overhalt og portet.Det skal også inn en Chip i bilen. Har noen erfaring eller kunnskap om detta?:hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Helsyntetisk Castrol-olje og 98oktan. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 5-40 eller 10-40 olje. må jeg begynne å fylle 98 når den nye ladern skal inn eller kan jeg vente til jeg skal sette inn chippen? Helsyntetisk Castrol-olje og 98oktan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 ETTER at du har chippet bilen, så skal du burde du kjøre 98. Men kan likegodt gjøre det i forkant. Ikke at jeg har noen begrunnelse for det, men jeg foretrekker 98. kjør med 10-40 du. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg