rebellion Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Hva betyr det når motoren tikker (ikke voldsomt i det hele tatt)? Det er en 99-modell Seat Ibiza 1.4, og tikkingen kommer bare frem når jeg har høyt turtall og bremser på motoren. Redd for at det skal være noe alvorlig. Noen andre her som har hatt erfaring med dette? :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ras-Andre Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Hei.. høres ut som det som kalles ventiltikking.. kommer som oftest av feiljusterte ventiler..(mener huske det var det de sa på gamle lettsykklen min hvertfall), det kan fikses, men trur jeg ville satt den jobben bort hos noen.. Siter - 97 Rover 214 SI X - 95 SEAT Ibiza GTI X - 92Opel Kadett E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Kan hjelpe å skifte olja.. Kan tikke hvis du har for lite olje, og hvis den er gammel hvis jeg ikke tar helt feil.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg