Gå til innhold

Biltema Tennplugger

Ranger emnet


Crusty

Anbefalte innlegg

  • 1 year later...
Min Golf2 hadde Eyquem plugger i seg i ca 2 mnd. Så satte jeg inn noen NGK plugger, og vips så forsvant mer eller mindre all motorhosting. Sorry, men Eyquem får strykkarakter hos meg.

 

 

Må si meg enig her. Har nettop satt inn tema-plugger på min golf og har litt problemer med kaldstart og ved lave temperaturer. Kan nok være helt greie på mange biler, men ser ikke ut til at de er noe serlig på vw i allefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må vi ikke glemme at mange bytter plugger uten å sjekke at elektrodeåpning/plugg-gap er justert korrekt, slik at de får dårligere resultat med de nye pluggene.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er sliten, men motoren er ganske ny :)

 

En tennplugg er ærlig talt ganske simple greier. Og intil noen motbeviser meg, vil jeg påstå at en tennplugg fra en produsent er vel så god som en anen.

 

Til sist, tennpluggene er omtrent det som er enklest å skifte på en hvilken som helst bil. Prøv dem, og meld tilbake på forumet. Er biltema-pluggene dårlige, kan du jo altids bare bytte de ut. Koster ikke mange kronene..

 

Tennplugg simple greier?:P

motbevise kan jeg godt=)

oppskrift: gå ut og skru ut pluggene dine.

så dunker du den enden som gir gnist i noe hardt og på neste plugg bøyer du armen på den siden som gir gnist litt ut, skrur dem inn og fyrer tralla di=)

er ikke sikkert alle produsenter er like nøye på alle produkter og biltema er vel ikke verdenskjent for god kvalitet?

rett meg hvis jeg tar feil..

jeg ville hvertfall valgt plugger fra noen som leverer skikkelig vare. plugger er jo tross alt en ganske vesentlig del i motoren;)

men hva vet vel jeg? jeg er jo bare mekaniker:P

Kjører børsje med fire ringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår