radman Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 hei gutter og jenter:) eg skall begynne på en prosjekt ,og de går ut på å sette turbo på en sierra 2,8 v6.men de som suge e at eg har ikkje gjort de før og trenger tips fra noen får å fullføre prosjektet mitt. forexempel kass dela som må byttes og kjøpes og monteres litt tips fra dere lesere ,tar eg gjerne til bruk .takk til di som tar seg tid . mvh radman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 fastford.no - flere som har turbokonvertert slike motorer der. Både enkel og dobbelturbo, med og uten datasprut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
radman Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 oki doki skall kjekke de. thanx mate;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg