Aceofspades Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Skal montere listene på soltaket og det er en stund siden de gamle ble plukket av.. Det er snakk om tre lister og to av dem sier seg selv i grunn.. Men husker ikke hvordan den filtlista i bakkant på luka skal ligge! den har litt spesiell form, flat og går opp till sylindrisk hvis du ser den fra siden i profil... Så hvis noen har bilde e.l hadde det vært fint Har jo fundert sånn ca. hvordan den må monteres men greit å være 100% sikker før jeg limer.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Bumb! ingen som vet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Den flate siden skal ligge ned. limes i bak kant på luka. den skal tette mellom luka og taket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Et oversiktsbilde. tror det er nr 42 du mener på..?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Et oversiktsbilde. tror det er nr 42 du mener på..?? nr.42 ja! men ser ikke helt om den sylindriske delen skal ligge nederst eller øverst.... Skal jo limes på den vertikale kanten bak på luka.. men ettersom luka blir presset opp så lurte jeg på om den sylindriske siden skulle ligge nederst og tette på den måten.. virker som det er mest kurant å lime den sånn og rart den ikke er like tykk over hele hvis den skulle ligge kant i kant med taket. det gjør den jo sef. uansett hvilken vei den limes på da...men hvis du er bombesikker på at den sylindriske siden skal være opp så er det vel sånn da! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 jeg limte det på min med den flate siden ned.. og det tetter bra da. likedann gjorde jeg me lista som går rund hullet i taket å. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Ok Jeg kjøpte to lister på Volvo.. de som ligger bak på luka,en filt og en gummi Den tredje og siste måtte bestilles så jeg vet ikke hvordan den ser ut enda.. men hvis den er identisk med den i bakkant så sier det seg selv.. Men den rundt hullet skal vel limes på karosseriet!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 noen bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Ok Jeg kjøpte to lister på Volvo.. de som ligger bak på luka,en filt og en gummi Den tredje og siste måtte bestilles så jeg vet ikke hvordan den ser ut enda.. men hvis den er identisk med den i bakkant så sier det seg selv.. Men den rundt hullet skal vel limes på karosseriet!? Den rund limes i karrosn ja. Den gummilista (nr44 på bilde) brukte jeg den lista som ligger mellom dashbord og frontrute, kuttet den i riktig lengde og limte den på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Takk for svar :) Ikke greit å være over gjennomsnittet glemsk! hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg