martinsen-lyd Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 lurte på åssen justeringa på varme apparatet på 740 funker? er det waier ell åssen er det ? bilde hadde vært fint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 er en sån knott du flytta att å framm, ja. er wire.... skall med blde da? Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Er vaier på noen modeller og vakum på andre. Avhenger av hva slags type apparat du har. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 wire det som er samme prinsipper, bare maaange flere valg, er vakuum, har du "ny" bil er det wire igjen, likt som i 940 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 er en sån knott du flytta att å framm, ja. er wire.... skall med blde da? et bilde sier mer en tusen ord =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 det som er samme prinsipper, bare maaange flere valg, er vakuum, har du "ny" bil er det wire igjen, likt som i 940 det her er det vakum ell wire? vis det er wire går det ann og bruke det på et 240 varme apparat? men litt ombygging Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 har du wire, så skal det være 2 wire koblet på "varme-spaken". Den ene går til krana ved varmeregisteret på torpedoveggen, mens den andre går til spjeldet som veksler mellom oppvarmet og kald luft. På vakum-styring er det i prinsippet likt, logisk nok hehe, bare ventilene er vakum-styrte. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 har du wire, så skal det være 2 wire koblet på "varme-spaken". Den ene går til krana ved varmeregisteret på torpedoveggen, mens den andre går til spjeldet som veksler mellom oppvarmet og kald luft. På vakum-styring er det i prinsippet likt, logisk nok hehe, bare ventilene er vakum-styrte. ok, men det bilde jg oppe der med vri brytere er det vakum? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 ok, men det bilde jg oppe der med vri brytere er det vakum? jupp. den med tre "vribrytere" er vakum. Disse panelene kommer gjerne med på biler med A/C også...da med en egen A/C-knapp. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Jeg har en 1987 tic som har vakuum (og ac), men den har det gamle bryterpanelet (øvrerste bilde). På min bil var det en vakuumtank inni frontfangern. Se om du finner den, så vet du ihvertfall om du har vakuumstyrt v.app. Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Vakumtank har du bare på turbo-modellene. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 stemmer vakkum tank er bare på turbobiler, slik at ikke hele systemet løper løpskt når en mater på emd ladetrykk.. det panelet med tre runde brytere, er wire, har aldri hørt at en får det med vakkum jeg, men skal ikke påstå noe, men det mitt er hvertfall wire.. *tror det kan bli vanskelig å få det til i 240, men alt går jo, men tid, penger og mengder med arbeid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 stemmer vakkum tank er bare på turbobiler, slik at ikke hele systemet løper løpskt når en mater på emd ladetrykk.. det panelet med tre runde brytere, er wire, har aldri hørt at en får det med vakkum jeg, men skal ikke påstå noe, men det mitt er hvertfall wire.. *tror det kan bli vanskelig å få det til i 240, men alt går jo, men tid, penger og mengder med arbeid! alt går:) ting ser litt anderledes ut når man prøver og finner løsninger =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.