Gå til innhold

Hva bygger du i vinter?

Ranger emnet


oleopel

Anbefalte innlegg

nå er jo sesongen så å si over...

og mange har da kansje ikke flere biler igjen og skal dermed bygge i vinter...

 

så hva skal du bygge i vinter??

 

jeg tørr ikke på stå noen ting, for jeg har prosjekter stående til lankt over øra, men kan jo nevne hva det er...

 

astraen jeg kjører er jo egentlig ikke min, men det er jeg som har skrudd på den og kjørt med den, og nå har jeg nokk å gjøre på den igjen:(

 

så fikk jeg en kadett c 1600 med 2.2 i på bud på gardermoen, som trenger litt stell

bytte til orginal tank og bytte ut alt det elektriske, for når jeg skulle bruke den i brekka, så stoppa den etter 2 og en halv runde ver gang og startet like fint etter på igjen??

 

har kommet over en ny astra f stv til med 2.0i motor

så da blir det å få bur i den..

 

har en kadett c sedan som har fått 20se mottor fra omega i seg, å det er vel så å si så lankt jeg har kommet med den bilen...

 

så har jeg ribba ned en kadett c stv og begynt med buret på den

 

har da i tileg til dette enda en sedan og en kadett e som er ribba ned + en kadett c sedan som ikke er påbegynt stående

 

til helgen drar vi til sverige på et stort stevne der, for å se om kansje vi kommer over noe gromt der

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jøss planene klare du ole.. skal kjøre ascona B til helgen, fornøyd? det blir anderledes etter nesten en hel sesong med volvo og litt manta..

 

har en manta jeg skal ha ferdig, med volvo b230e typen sliten motor, mangler bur og alt det tullet der. også skal jeg istedenfor å bytte ut det volvo 244 skallet jeg har nå, rustsveise hele, bytte front,bytte dører forskjermer og panser. ny motor, prøve kanskje på å korte inn stagene bak, og lage justerbart panhard-stag bak, nye dempere og saab dempere forran i tilleg til de orginale så blir den gode gamle bofors leiligheten fin igjen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss planene klare du ole.. skal kjøre ascona B til helgen, fornøyd? det blir anderledes etter nesten en hel sesong med volvo og litt manta..

 

har en manta jeg skal ha ferdig, med volvo b230e typen sliten motor, mangler bur og alt det tullet der. også skal jeg istedenfor å bytte ut det volvo 244 skallet jeg har nå, rustsveise hele, bytte front,bytte dører forskjermer og panser. ny motor, prøve kanskje på å korte inn stagene bak, og lage justerbart panhard-stag bak, nye dempere og saab dempere forran i tilleg til de orginale så blir den gode gamle bofors leiligheten fin igjen:D

 

hørte heike sa at du var skeptisk til å korte inn staggene dine?? hehe

Team Laban

Klubbmester NMK Gjøvik

Audi 100 2.5 TDI

Volvo 240 b230E bilcross bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en halvferdig 900 jeg ska legge motor nedi og sveise fast buret... er svenske bil så må ordne litt med tank opplegget... å litt div annet... Så blir det det vel å snekkre litt på gode gammle mazda`n....

Gatebilen min: BMW e36 320Ci

Bilcross biler jeg har:

x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom

Mazda 626 2.0I 4 dørs

3 Saab 900, 1 Saab 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal faktisk bygge om ein BMW 528i i vinter. Har ikkje kommet så langt enda, eg har bare ribbet bilen, tatt ut lys, satt inn bremselys, kjøpt inn diverse ting osv..Er bare 15år da så dette kan bli et spennende prosjekt=).

bmw 528i (bilcross)borte på bud.

Toyota Starlett (bilcross) borte på bud.

Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud.

Opel Calibra 2l 16v (bilcross).

Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørte heike sa at du var skeptisk til å korte inn staggene dine?? hehe

 

er litt skeptisk til det, for ingen volvo folk i klubben min gjør sånt med bila sine.. trur jeg skal ha bilen opp i ræva til normal høyde også heller ha den høyere i trynet. alt dette skal skal jo skje på den volvo'n jeg kjøpte av paulsen.. hele bilen er jo skakk så jeg får litt å stri med, bytta ei bak dør i går og det tok meg LANG tid for både bilen og den nye døra måtte gjøres mye om på:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.bilforumet.no/galleriet/data/653/Ascona_B_BC_25.jpg

 

Ja, jeg syns karosseriet + lakken passa fint sammen jeg. Er jo selvsakt mye bulker, men det er jo bare endel av sjarmen til en Bilcrossbil det.. ;-)

 

Få lakt igjen noen kilometer med sveisetråd på denne, så blir den nok helt grei igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår