zckumling Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Jeg fikk tatt noen bilder av golfen, men bildene var av søppelkvalitet :\ Om ikke så lenge skal jeg ta bilder fra innsiden av bilen.. har ikke gjort noe særlig med den sia jeg kjøpte den i slutten av august. Vet at jeg kan/må gjøre alt mulig med bilen.. 1984 Golf MKII 1.6Cl So feel free to make suggestions. et til.. hmmm Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Oktober 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Jeg har tenkt å invistere i 90-fangere og nye felger først, men jeg har lyst på sorte baklykter.. jeg har hørt at det går an å sote baklyktene.. hvordan gjøres det og hvordan blir resultatet i såfall? Er det et godt alternativ i stedet for å kjøpe "orginale" sorte baklykter... ? Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 øy..5 dørs jo..det liker vi :) hehe ting jeg ville gjort: - Bytta grill så du får bare 2 runde lykter. - Senke 40/60 (eller gjeeeerne mer) - 15" alu felger - FJERNE DEN ANTENNA! :) - hvite blinkere rundt om - Skjermbreddere - 90 fangere (regner med at du ikke er sånn old school freak!) hehe hvorfor heter den invandrer-golfen?? :rolleyes: bare lurer.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Hvis du labber ned til det lokale dekorfirmaet og kjøper sort lysskilt folie. Funker fint! Ta med lyktene inn i varmen og legg det på ved hjelp av med hårføner. Har vært på biltilsynet to ganger... de har aldrig sett det på min Jetta... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Originally posted by zckumling Jeg har tenkt å invistere i 90-fangere og nye felger først, men jeg har lyst på sorte baklykter.. jeg har hørt at det går an å sote baklyktene.. hvordan gjøres det og hvordan blir resultatet i såfall? Er det et godt alternativ i stedet for å kjøpe "orginale" sorte baklykter... ? Forslag te ting : -8x15/16" Felgar -Grill med 2 lykter -Senking(off course) -Jetta front viss du like det (oppbrukt eller ikkje,ser faktisk ok ut) Angående baklyktene så fungere det fint me spray soting LYKKE TE ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 ja..jettalykter er fint det :) hehe og så må du ikke glemme og senke den....! mye!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Oktober 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 kan man senke bilen selv hvis man er n00b slik som meg? Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Ikke vanskelig det, men pass på at fjerklemmene ikke glipper ... så skulle det meste gå greit. Forslag til ting du kan gjøre... 1.Vask av bilen :P 2. Side skjørter (om du skal bredde og sette på 90-fangere) 3.Glassklare lykter 4.Ny takmontert antenne 5.Ta av alle badges bak. 5.Legge ned eller fjerne visker'n bak 6.monovisker forran 7.Hellakkering! Gi bilen et strøk med ny lakk, hele greia! Lister og allt, gir den en helhetlig nice look. 8.Bakluke spoiler Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by Gou -Jetta front viss du like det (oppbrukt eller ikkje,ser faktisk ok ut) ØØØYYY! det er jo absolutt ikke oppbrukt :eek: 2 runde lykter er oppbrukt...*kremt, vente seg hard kritikk her..*hehe.. tja..kommer jo helt ann på smak og behag..jeg synes 2 runde lykter ser tøffest ut..med grillspoiler seff...også synes jeg at jetta-lyktene ser penest ut...kjører selv med jetta-lykter og trives med det :) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 synes det blir penest med rally front jeg da, hadde 2 runde lykter på MKII som jeg hadde, men drev å så etter rally front til den.. koster litt, men hva gjør man ikke for å være tøffest i gata;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Jeg har lyst på jettafront.. hvor får jeg kjøpt bl.a baklukespoiler osv? Noen som har 90-fangere og felger osv å selge meg ? håper å få kjøpt felger brukt. Det er bare å ramse opp hva dere har på "lager". Trenger blandt annet instrument med turteller .. huggeriet her i byen suger. Jeg trenger: 90-fangere Baklukespoiler Felger 15"-16" Instrument Girkasse (4-trinns) jetta-front eller ny emblemfri grill til for 2 lykter. +++ btw.. noen som vet hvordan man kan tette et hull på eksosanlegget uten å måtte ta i bruk sveiseapparat? Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaT Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 btw.. noen som vet hvordan man kan tette et hull på eksosanlegget uten å måtte ta i bruk sveiseapparat? [/b] du får kjøpt noe plaster greier eller noe til å teipe over på div bensinstasjoner...veit ikke hvor bra det er..men det finnes iallefall :P Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 dra på hoggern om du skal ha jettafront..men så er det det igjen..vil du ha helt nye lykter så kjøp bare lyktene nye..ikke dra til no forhandler..jeg kjøpte min jettafront fra Norsk Bildelsenter..men så passa ikke selve ramma som lyktene skal stå på..den var helt skjeiv osv osv..så endte med at jeg selv måtte dra på høggern.. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 hva skal huggern ha for en jettafront? hvor finner jeg sideskjørter som passer til 4-dørs (5-dørs) golf ? kan jeg bruke de som er på autospar for 2-dørs ? Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 forskjellig..men ettersom du trenger bare ramma får du den vel billig..dersom du skrur den ut selv..veldig billig..nekter å tro at de skal mer enn et par hundrelapper....men jeg vet ikke.. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg