orios Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Jeg har en Pioneer DHE P6900IB. den har fungert helt perfekt, men etter at frua har vært ute en tur så står spilleren "låst" i mute. Går ikke å gjøre noen lyd instillinger eller justere lyden.. Noen som vet hvordan jeg "låser" opp dette. Og hva dette kommer av. Håper noen kan hjelpe meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Ta av batteripolen (+) ei stund å sett den på igjen, å se om det blei bedre... Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orios Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 det som er så kjipt er at nå har jeg akkurat fått proff hjelp til å justere lyden helt strøkent å hvis jeg tar av pluss polen forsvinner alle instillingene på spilleren. Finnes det en annen måte å fikse det på??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Ah.. Da blir det vel værre, med mindre du kan justere tilbake selv.. :P Er det forresten en egen knapp til mute? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orios Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 har ikke peil på de instillingene og nå får jeg ikke sett hva han har gjort siden jeg ikke kommer inn på justeringene. Det ett valg på menyen for mute men det er ikke noe forskjell om den står av eller på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sqwannabe Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 har ikke peil på de instillingene og nå får jeg ikke sett hva han har gjort siden jeg ikke kommer inn på justeringene. Det ett valg på menyen for mute men det er ikke noe forskjell om den står av eller på.. kommer det lyd, eller ikke? Står det mute noen vei på displayet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orios Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 På menyen kan jeg velge mellom TEL ATT og TEL MUTE og hvis jeg velger ATT så kommer det svak lyd men kan ikke justere. Dette er jo funksjonen som har noe med telefon å gjøre men jeg har jo ikke instalert noe telefon greier.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sqwannabe Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 På menyen kan jeg velge mellom TEL ATT og TEL MUTE og hvis jeg velger ATT så kommer det svak lyd men kan ikke justere. Dette er jo funksjonen som har noe med telefon å gjøre men jeg har jo ikke instalert noe telefon greier.. hmm.. høres rart ut. Hva med å ta ut spilleren, og se om det er noe som ikke er som det skal bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 telefon mute ledningen ligger kanskje til jord, da blir det slik... hadde du hatt tlf hf tilkoblet, så får denne ledningen jord når tlf ringer... Ledningen ligger sikkert løst bak spilleren nå, så kanskje den har lagt seg inntil chassi på spilleren e.l.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orios Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 telefon mute ledningen ligger kanskje til jord, da blir det slik... hadde du hatt tlf hf tilkoblet, så får denne ledningen jord når tlf ringer... Ledningen ligger sikkert løst bak spilleren nå, så kanskje den har lagt seg inntil chassi på spilleren e.l.... Det stemmer at den ligger løs bak. Da er det jo stor mulighet for at det er det som er problemet. Får ta ut spilleren i morra, gidder ikke nå, å sjekke. Thank you.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Hei. Ring eller pm til http://www.autod.no Per Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orios Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Jeg tok ut spilleren istad og teipet den løse ledningen som er til tele mute.. og vips så hva problemet løst. Vet ikke helt sikkert at det var det som skulle til men "feilen" forsvant, så nå kan jeg igjen nyte musikken. Takk for all hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Så flott da... fint og kunne hjelpe litt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg