Bisarre Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by Jeb Nå ble jeg jævli gla :) Trodde de høytalerne bare var dritt.... Men hvor burde jeg montere disse hen a ? og hva burde jeg kombinere de med ? Du bør feste dem i noe som sitter støtt, og er solid. Om de elementene får mye mat, og bare sitter i en papp-hattehylle, så blir det ikke bra uansett. Kombiner dem med det dyreste frontsettet du har råd til... Legg pengene foran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by Bisarre Kombiner dem med det dyreste frontsettet du har råd til... Legg pengene foran. Godt å se at det er flere som ser viktigheten av et godt frontsett:D mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonV Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 JBL decade er høgtalarar som spelar sinnsjukt høgt, men som ikkje spelar so veldig fint. det beste er nok å ha nokon 6,5" eller noko lignande i hattehylla dersom man skal ha noko der i det heile tatt. det viktigaste er iallefall eit godt frontsett, noko som eg har fått erfare. (Treng nytt frontsett) Bass er iallefall ikkje noko problem å få nok av i ein golf. So sats på eit godt frontsett for å få go lyd i tilleg. Focal har foresten veldi gode frontsett. sjekk Bassbrothers.no . god service, og nok av peiling. Abelfalar foresten på det sterkaste Focal som frontsett, Cadnece subbar(skal du ha billige 12" er det ingenting som sler cadence ultra drive, spelar som faen, er lettdrevene, men spelar og Djupt og fint, pris 1500kr pr elemet) Skal du ha noko litt dyrar er det cadence WILDBEAST som er det råaste 12" elementet til Cadence, Det er er rått element spelar helt SYKT, er det snakk om 15" er det BEAST som er det beste. Cadence har og gode forsterkarar. Til å drive subbane: Candeze monoblokk z9000, eller 2kanalar z8000(4000kr) som er helt idiel til å drive 2stk Cadence ultra drive(erfaring) som spelar sykt i golf. Og for eksempel 4kanalar z4000(4000kr) som greier å drive det meste av frontsett og hattehyller Treng du hjelp til å bygge anlegget, snakk med frode på Bassbrothers(.no) Eg har: Cadence z8000 Cadence z4000 Cadence Ultra drive 2*12" Focal 5,25" frontsett(130ca) Rocford fostgate 6*9 coaxial 3veis høgtalar. 2stk 0,5fahrad kondensator og raudt optima batteri. Synst dette spelar jævli fint(iallefall i golf). Men skal ha nytt frontsett, sidan det eg har er det billigaste frontsettet til focal, ikkje det att det ikkje spelar fint, men har mykje, vil ha meir tankegangen. Siter Senator 3.0 24v ;) Solgt doh Golf 1.8 SOLGT Ascona 1.6 . Spikar Vectra 1.7td SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Av bagasje rommet.. Noen som kan være behjelpelige med det ganske kjapt. Avstand fra seterygg til "bakvegg(dybde). Avstand fra hjulbue til hjulbue og de ytterste punktene (bredde), og ikke minst høyden fra bunn til underkant av hattehyllen? Holder på å tegne litt forslag til kasse og derfor trenger jeg noen mål jeg kan bruke. Kan dele det med dere etterhvert som jeg har planer om å begynne å bygge! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dahle Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 du kan jo altids kjøpe focal polykevlar 165 settet mitt da!! det har jeg montert i golfen min!! men skal bytte det ut moe et polykevlar 165k3 sett. det sette jeg har spiller helt fint syns nå jeg da viss en ikke skal legge for mye i anlegge! men mye vil som sagt ha mere!! derfor utskifting! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Dette var frontsett ikke sant? I org dørpanel, eller trenger det en utvidelse? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dahle Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 det vil jo trengs litt modifisering men det er ganske enkelt!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 ? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dahle Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 nytt kostet det vel viss jeg ikke husker helt feil ca 3400 kr det er 2mnd gammelt så en kan vel si det så vidt er spilt inn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 av det... evnt. link til hvor jeg kan finne det! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dahle Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 du kan jo finne bilder på autosound.no eller noe sånt!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg