daffe Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Penger er ikke no problem... Har også tenkt på en Manta A og lage en replica av bilen til Ronnie Hilmersson (Hilmersson Racing)uten så mye hk. Men når jeg snakker turbo motor er d ikke snakk om så alt for mye hester. Skal ha rundt 300 hk Siter Jobber som Plast Mekaniker på heltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 325 med turbo skal du slite med å godkjenne, og har du noen gang kjørt 325 egentlig? de går grønnjevlig når man er 18år.. under at det gikk bra med meg i min første bil (e30 320) å jeg er ikke noe under gjennomsnittet sjafør. Sier ikke dette for å være kvalm tvert imot. Ville ivertfall ikke lagt alt av penger i motor med engang. At 325 går grønnjævlig når man er 18, er å ta litt hardt i. Hadde ikke lappen i mange uker før 170hk ble minimum. For min del blir det enten ny motor i 325en (3,5), eller ny bil. Og ja, jeg er fortsatt 18. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Eller stor motor = forsikre på foreldre.Koster ca 4000kr i året for 528i'n på mamma. Ringte rundt før jeg kjøpte den, og noen sa bare oppgitt "nei.. Ring gjensidige eller noen som forsikrer 18. åringer." Man får jo aldri noe bouns selv om man forsikrer på andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 jeg syntes 320'n gikk fort nokk når jeg var 18.. glad den ikke gikk fortere når jeg går i meg selv å tenker meg nøye om.. hadde mange skummle øyeblikk med den, men det er nå meg.. kanskje derfor jeg ikke har lappen lengre eller. men nå snakker jo trådstarter om 300hk's bil og da ikke 170 :) Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flesja Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 brukk pengene dine på bil du. eller fårsvinner dei på någe aent drid som moped, å d kan eg fortella deg ikkje er någen go invistering. men opel ascona b er jo ein kule bil tår eg påstå. finne ein me lite rust og toliter. så kan du heller eksprementere litt me doble weber fågasserar å små trimming. å når du får meir peiling og bengar kan du satse større. enten me turbo motor i asconaen eller å bytte den ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Du trenger ikke 300 hk i førstebilen. Man er ikke født med kjøreferdigheter. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 ikke gløm at bilen skal forsikres når du er 18. stor motor = dyrt som faen! Vær forsiktig med å kjøpe Ford Sierra med 2.9 liters motor hvertfall :oohh gikk på en kraftig smell da jeg skulle forsikre den! IF-dama: ja, det kommer på en rundt 40 000 i året det Jeg: HVA? ER DU SIKKER?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Du trenger ikke 300 hk i førstebilen. Man er ikke født med kjøreferdigheter. åjoda, alle mener hvertfall det selv "optimist" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Bruk gjensidige de er som regel langt billigere enn alle andre når det er snakk om personer under 23år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Ser noen her skriver at de har jo ikke tenkt til å vrake bilene sine da.. Vel, ingen som har tenkt til det:) Jeg hadde hvertfall ikke tenkt til det når jeg dundra i autovernet i 80kmt`t med 240`n min;) Det var første vintern! Om du VET du klarer beherske deg med stor motor er det bare å kjøpe noe med 300hk.. Men ingen på 18 med interesse for bil klarer beherske seg bak rattet;) hadde lyst til å starte bil karrieren med sierra cosworth jeg, men fattarn mente det var en dum idè. Hadde 240 med 136hk å det gikk på full gass hele tiden de to første årene.. Så glad jeg ikke hadde noe mer motor:) Men en e30 320 er vel grei førstegangs bil:) En kompis starta med e30 325 som førstegangs bil.. Den _var_ bra, ser mer ut som en bilcross bil nå.. Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 dundre i autovern i 80kmt i timen må være kjip følese :D jeg dundra i ca 40, syntes det var kjipt nokk... åja 320 er fin førstegangsbil, får man 6'er lyden og :) Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 siden jeg er mazda mann hva meg en 323 4x4 turbo? det er ijallefall drømme "prosjekt" bilen min. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 dundre i autovern i 80kmt i timen må være kjip følese :Djeg dundra i ca 40, syntes det var kjipt nokk... åja 320 er fin førstegangsbil, får man 6'er lyden og :) Det var litt kjipt også;) Men bilen bygde jeg opp igjen, til en mye finere bil enn det var fra starten av. (bare litt mykere i vangene) Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg