kaffi Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Tenker det er mange fornøyde kunder som har fått ventilasjon i pansere :P artig måte å gjøre det på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 er faktisk slik det gjøres, jeg jobber nemlig på mercedes verksted (BOS) har faktisk hendt at glødeplugger har kommet gjennom panseret etter et slikt trix, er også fyrt noen glødeplugger i taket på verkstedet :) Hmm, hvis det er så stress skjønner jeg at kvaliteten har falt siden S123 forlot fabrikken:ass: 240TD'en vår skrur vi rett ut uten større problemer. Den trenger jo dog omtrent aldri nye. Starter på 2 gode plugger hele vintern i Nord-Norsk klima, sommer klarer den seg med 1 om ståa blir for ille, og garasjen er opptatt. Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoostR Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Takker for mange gode forslag, følger opp tråden etter vi har prøvd igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Bank på en mindre pipe (tomme) og få den ut med pneumatisk muttertrekker. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 muttertrekker på en skjør glødeplugg er vel ikke så veldig lurt.. knekker vel før du har fått prøvd! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Det går helt fint. Trenger ikke bruke den største du har vel. Mye mer skånsomt enn å dra så jævlig til at kantene forsvinner med en stort moment fra latmansarm. Er noe det med å tilføre kraftige men korte moment kontra et langt stort et vettu. Blir litt andre krefter i sving.. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.