garrett_T4 Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 sitter å lurer på å gå til innkjøp av en ny cd-spiller, siden den gamle tok kveld har jeg sittet på nett å sett etter ny, men vet liksom ikke helt hvilken, har lyst på pioneer spiler, prisklasse fra 3-4k. har funnet 2 spillere som ser bra ut (synes jeg) noen som har erfaringer med de? http://www.megabillig.no/index.php?page=produkt&cat1=47&cat2=161&id=1566 http://www.megabillig.no/index.php?page=produkt&cat1=47&cat2=161&id=2034 kom gjerne med innspill til andre merker også=) hvem vil hjelpe meg? Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinarne Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Hvis du bare skal spille musikk på vanlig cd så velger du den første. Men hvis du har et voldsomt behov for bluetooth og ipod tilkobling så kan du kjøpe den andre. Er ikke sikker på om du har bruk for alle disse lydinnstillingene som finnes på den første. Er lett å rote seg bort i alle innstillingene. Spørs vel litt på hvor bra anlegg du har. Har du et "vanlig" anlegg ville jeg valgt den nummer to. Et annet merke du kan kikke på er alpine. Så må du huske at når du bestiller fra megabillig må du betale toll og frakt fra usa hvis jeg ikke tar helt feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 skal bygge stereo etterhvert, så jeg tenkte d var greitt å kjøpe seg en bra cd-spiller=) Pris: 3799,- Moms/frakt er inkludert. */* Våre priser er inkludert moms og frakt. */* jeg forstår d slik at alt er inkludert når de skriver dette:) Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 det skal fort bety at frakt og moms er inkludert ja.. ville kikka på P880PRS hvis jeg var deg :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 har sett på den, men liker av en eller annen grunn ikke utseendet til den:P men takk for forslag=) Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 hvis du vil ha en bra cd-spiller til en god pris så er det ikke noe og tenke på engang, P88RS! NB: den megabillig har er amrikansk modell så den tar ikke inn alt av radio signal da den har oddetalls radio. det finns da ikke spiller med bedre utseende :D Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 finnes det folk som bruker radio? :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 noen som har erfaringer med de som jeg nevnte oppi her da?? men liker av en eller annen grunn ikke utseendet til p88rs:P såe, hehe, kunne da tenkt meg en spiller me blåtann å usb... Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 finnes det folk som bruker radio? :p Ja, er ikke alle som sitter med pirat cd`er :D Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg