Golf 3 GTD Special Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by sheriff Jeg kjøpte olje hos mekonomen.. Får høre med møller imorra. trur det er møkka olje, men den så fin ut. Nå er den blitt enda værre når den er kald. ¨Visst det blir værre eller tyngre når den er kaldt kan tyde på for tjukk olje eller feil viskositet, at den blir for tjukk i kulden, eller rett og slett bare dårlig kvalitet..... mvh Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volke Vogn Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Originally posted by sheriff Jeg kjøpte olje hos mekonomen.. Får høre med møller imorra. trur det er møkka olje, men den så fin ut. Skulle vel bare være gode oljeprodukter hos Mekonomen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Ja skulle tru det.. Men den er tung på rattet så trur ikke servo olja dems var så veldig fresh Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volke Vogn Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 ok, da melder jeg pass ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Ikke no trommel når det er skive da kjøtthue. Brekket går direkte på calippern hoho hihi, du vet hvertfall ikke en dritt om det du skriver. på 95% av alle biler med skiver bak så er håndbrekket mekanisk trommelbrems inni skiva. Siter BMW E28 M535I M/S38B36 PROSJEKT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Fanatic Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 De andre gutta her har veldig rett. Ekstremt mange biler har bremsesko/band inni bremseskivene bak, som kun går på håndbrekket. Men på Golf III og Vento (Fra 1.8 GT til 2.9 VR6) så går håndbrekket på caliperet. En enkel og dustete tysk løsning, ettersom det bare er en arm på caliperet hvor brekkwire`en er festet til. På vinterstid bruker jeg ALDRI brekket, ettersom armen på caliperet bak fryser fast. Og om armen går tilbake så slipper ikke bremsene helt, og bremsene ligger dermed på. Forbanna irriterende. Men om du bare MÅ bruke brekket på vinterstid så anbefaler jeg deg å gjøre rent caliperene bak og smøre håndbrekk-armen inn med caliperfett. Siter Retard Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg