stewie Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Hei. Tenkte å kjøpe meg åpent luftfilter og en Forge007 resirkvent til min nye A4 1.8T og lurte på hvor jeg kunne få kjøpt dette enten på web eller i butikk (bosatt i Bergen). Hvilke luftfiler ville dere anbefalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Jeg vet ikke hvor, men legg gjerne ut dine erfaringer med resirkventilen når/hvis du installerer den. Jeg har ikke hørt om mange som bytter denne på b6 (/b7). Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stewie Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Hmm.. er det en grunn til at manger ikke bytter den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 "The bypass/diverter valve for 1.8T motors is intended to recirculate pressurized intake air when the throttle body is closed to prevent the turbo compressor from stalling. The latest "710N" valve, as it is commonly known, helps reduce surging that may occur when modifying your 1.8T's engine. The 710N valve has a 14.4 lb. spring internally rather than an 8.8 lb. spring found in the earlier Golf, Jetta & New Beetle 1.8T motors as well as in all B5 Passat & Audi A4 1.8T applications. This is the latest version made by Bosch and is used on 2002> transverse 1.8T models. If you own a pre-2002 Audi A4 1.8T, consider upgrading to this factory installed remedy, thats the write up from autotech" Sakset fra: http://www.audi-sport.net/vb/showthread.php?t=36564 Altså hvis du har en bil som er 2002 modell eller tidligere kan det være lurt å bytte den? Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Børge Olsen har vel ting til deg? Som MTM forhandler vil jeg tro han har filtre og Forge ventiler tilgjengelig i butikken sin. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 dalback racing har vell også Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EIO Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Hei! Jeg har prøvd å lese litt rundt om kring på nettet. Så vidt jeg har forstått det så kan man bytte ut 2 ventiler som forbedrer turbotrykk. Denne 710N ventilen, (som tidligere sagt), tror man vil ha den som hører til audi TT 225hk utgaven. Den andre er en N75 ventil som jeg har skjønt kommer i en J og en H utgave, tror H utgaven var den råeste. Denne ventiler regulerer mottrykket til waste-gaten, eller noe sånn... Ut i fra det jeg har lest gjelder visst dette mest for biler som er chip-trimmet. Er det noen som vet hvor disse ventilene sitter? Siter - 02 Audi A4 1.8TQ - 91 BMW 325iA x 91 BMW 318i x Audi A3 1.8 Ambition x Renault Laguna 2,0RT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Hei! Er det noen som vet hvor disse ventilene sitter? Hvis du tar ut høyre frontlykt kommer du til dem hvis du har litt små hender. Du kan se N75-ventilen på dette bildet, 10-15 cm til høyre for den lilla ringen. 710N'en sitter vel fast i andre enden av N75'en om jeg ikke tar feil. :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg