Spiritus Sancti Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 -Er det påbudt med dørsider i bilen? Altså om jeg kommer mellom kontrollen uten dørsidene. -Jeg har klart og knekt en hjulbolt foran. Har hørt at det er 2'er feil? Har 5 bolts. Jeg kommer sikkert på noen flere spørsmål etterhvert. Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.Johnsen Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 -Er det påbudt med dørsider i bilen? Altså om jeg kommer mellom kontrollen uten dørsidene. -Jeg har klart og knekt en hjulbolt foran. Har hørt at det er 2'er feil? Har 5 bolts. Jeg kommer sikkert på noen flere spørsmål etterhvert. Finner ikke noe om dorsidene du snakket om, men det står i PK (Periodisk kjøretøykontroll) boka pkt 5.9: Hjulmuttere/bolter: Manglende hjulmuttere 2 (3) Manglende hjulbolter 2 (3) Skadde hjulmuttere 2 (3) Fler enn 20% av hjulmuttere/ bolter mangler eller er skadet 3 når det står sånn 2 (3) betyr det at de kan velge om du skal få 2er eller 3er feil på det. Siter Audi 90 quattro. Selges: Audi s4 turbo, grenrør, downpipe og dyser. 1/10 nitro rc bil. RTR. Kenneth Johnsen 95 73 91 81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 3-er feil er ganske "alvorlig" da.. vil nok få en 2-er på den kan jeg tenke meg.. hadde du knekt 2 ville du fått 3-er.. Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corolla87 Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Det kommer nok ann på hvor du leverer den inn og. Mange steder er de utrolig nøye,andre steder ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 -Er det påbudt med dørsider i bilen? Altså om jeg kommer mellom kontrollen uten dørsidene. Hva er dørsider? Tekstilet på innsiden av døra? Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Hva er dørsider? Tekstilet på innsiden av døra? Ja. Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Dørpaneler og trekk hadde ikke jeg. Da var det kun isoleringa som skillet veggen ;) så går fint mellom uten det! - det er tross alt Luksus, som ikke kan forbindes med bilens tekniske og sikkerhet. Hvor skal du ta EU kontrollen? Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 rart du ikke fikk høre no om å kjøre uten dørpanler.. er jo tross alt en risiko får førerns sikkerhet.. Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 HÆ er det ikke lov å kjøre uten dørpaneler nå:P? har kjørt alt ribba i bilen nå i 3 uker :) hvor står det at det ikke er lov å kjøre uten dørtrekk og interiør ? dashbord kan jeg skjønne men resten ? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 angåande den knekte bolten ,vist du ikkje har tenkt å fikse det, so skaff en ny bolt , kapp den i passeli lengd å lim den på den knekte Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 eu-kontroll e vel bare for å sjekke at bilen er forsvarlig å kjøre på veien, så tror ikke dørsidene skal ha noen innvirkning på bilen kjøre egenskaper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.Johnsen Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Når jeg tok eu kont på værste der jeg jobba på gjøvik, så hadde nok jeg gitt f i om det var dørtrekk eller ikke der så lenge døråpner og vindussveiv var i orden. Siter Audi 90 quattro. Selges: Audi s4 turbo, grenrør, downpipe og dyser. 1/10 nitro rc bil. RTR. Kenneth Johnsen 95 73 91 81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 eu-kontroll e vel bare for å sjekke at bilen er forsvarlig å kjøre på veien, så tror ikke dørsidene skal ha noen innvirkning på bilen kjøre egenskaper har jo ikke no å si på kjøreegenskaper! det skjønner vel alle.. poenget er at ting kan skje ved evt krasj.. vet bare at det blir markert på eu kontroll. kommer stort sett helt ann på hvor eu kontrollen blir hardt, er steder hvor det blir satt feil og andre steder bare markert på Eu seddelen. Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flendis Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Jeg fikk godkjent en bil som mangla en hjulbolt, dette var da 5-bolts.. Men det kan jo variere fra plass til plass dette ja Siter Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 eu kontroll er så mye piss. går du til et annet sted så sier dem at hele bremseanlegget må byttes ut andre mener at man må bytte eksos for den bråker for mye og noen sier at den er feilfri... i fjor gjorde tv norge en sånn test der alle hadde forskjellige svar på hva som var feil på bilen :) GO EU KONTROLL !:coplight Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg