s_18@CH Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Jeg jobber i et selskap som heter ODIM, og vi skal ha noen drag dekk i forbindelse med noen maskiner som spoler en kabel på sismikk fartøy. Vi har stående 2 slike fra et gammelt prosjekt, og det er benyttet Mickey Thompson 32 x 14,5 x 15 ET Drag dekk. Det jeg sliter med er å finne leverandør av denne typen felger, da vi ikke trenger noen fancy greier til disse maskinene. Er det noen her som aner hvem som kan levere/produsere disse? Jeg har problemer med å spore tilbake hvor disse er anskaffet ifra... Siter Stephan Skogen Coupe Council Member # 39 Honda Civic Coupe EJ2.1 Honda Civic Coupe EJ2.1 NA D16Z6 SOHC VTEC (Swap/Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lowrider Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Veit Steinar Stolen solgte til noe slikt en gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s_18@CH Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Tusen takk! Kan se ut som du traff blink her! Avventer tilbakemelding fra de. Siter Stephan Skogen Coupe Council Member # 39 Honda Civic Coupe EJ2.1 Honda Civic Coupe EJ2.1 NA D16Z6 SOHC VTEC (Swap/Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg