Gå til innhold

Neglespretten.. noen som stiller?

Ranger emnet


blikseth

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Feil, det ble Berget. Skustad ble nummer to.

 

Gikk skikkelig til helvette for meg med bil som bare gikk på tre i første heat så ble det fjerde. I andre heat tok jeg starten, men ble snurra i første svingen å bilen stoppa. Var ikke nok strøm på batteri til å få starta igjen. I siste heat lå jeg litt forran Lillegrend i starten, men så smalt det på alle kanter å den begynte gå på tre igjen... Hadde nok fått bedre resultat ved å :biker

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk dritt her også med en bil som kjørte med meg som passasjer. Føltes hvertfall slik, men litt bedre i tredje omgang da hvertfall forhjula gikk nesten samme vei.

Ble tom henger hjem denne gangen da bilen havnet hos Alf Gotland fra Oppdal.

Noen som vet om den sorte Golfen i åpen klasse ble solgt og hvem som ev. fikk den?

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble 18. plass på meg med astra skrukken, den er ikke mye fin å verken se på eller kjøre lengre, fikk dritten med hjem oxo:(

hehe

så da for vi setten i giggen og nokk en gang bytte forstiling,

nå er jeg faktisk lut lei den bilen...

 

hørte jeg noen som var intrisert??? hehe

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk dritt her også med en bil som kjørte med meg som passasjer. Føltes hvertfall slik, men litt bedre i tredje omgang da hvertfall forhjula gikk nesten samme vei.

Ble tom henger hjem denne gangen da bilen havnet hos Alf Gotland fra Oppdal.

Noen som vet om den sorte Golfen i åpen klasse ble solgt og hvem som ev. fikk den?

 

Godtland begynne å kjøre Toyota nå? Eller trodde han det var en Golf? haha...

 

Den Golfen skifta eier ja, men jeg er heller ikke sikker på hvem den gikk til. Har stått til salgs på nettet ei stund den bilen før Hans Einar kjøpte den.

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd du mista bbilen jan, var ny innkjøpt den vel?.. gamle bilen til henning om jeg ikke fikk med meg helt feil?

 

 

Jo det var gamlebilen til Henning som jeg kjøpte privat av ham. Dette var den første bilen vi mistet i år så skal vel ikke klage selv om jeg gjerne skulle likt å prøvd den bilen et løp til. Fant ut endel som var feil på den og satt også alt for høyt selv så fikk liksom ikke noen føling med denne.

Neste løp blir det Saab - og det har jeg jo hatt stor suksess med tidligere .......

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår