corolla87 Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Hei og hopp. Jeg har en 15" cervin vega av type "litt gammel." For å drive den hadde jeg en forsterker på 800W. Men nå er jo den forsterkeren selvfølgelig ødelagt. Men den spilte bra med den forsterkeren,men jeg lurte på om den kom til å spille endå bedre med en kraftigere forsterker?? Eller har sub`en en max grense den kan spille?? Takker for svar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Litt mere informasjon om subwooferen hadde hjulpet på Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corolla87 Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Jeg vet ikke selv. Er ikke jeg som har kjøpt den. Stod i bilen da jeg kjøpte den. Er en 15" cervin vega. Rødt element. Vet nok ikke hvor kraftig den er.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 15" CV er ganske lettdrevet.. Trur den ligger på 98db 1w/1m ca. Trenger ikke allverden for å drive dette elementet. MEn skal du spille høyt og rent trenger du litt mere futt ;) Har du lyst til å bruke 3000,- kan du kjøpe http://www.mamut.net/dynabel/subdet585.htm Har ikke prøvd Dynabel selv, med kommer garantert til å prøve dette selv nestegang... Har bare hørt go'ord om disse forsterkerene... Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Den dynabelen er et godt valg ja.... har du ikke så mye å bruke, så kan en soundmagus x-1500 kanskje være noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corolla87 Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Skal få låne meg en 5kanals forsterker,så får prøve med den først. Men tror ikke den er så utrolig kraftig heller. Vi får prøve å se. Men har mest lyst på to 12" sub`er fra pioneer,så da trenger jeg vel en større forsterker uansett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Tror vel kanskje ikke pioneer er det helt store å satse på... med mindre du skal bruke en liten formue på nye suber... Finnes massivis der ute som er bedre en pioneer på sub ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg