2Fat 2Fly Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 har bare dette enda da, hadde alle men lå på gammelharddisken Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Hva kan jeg si? Taper! Bra! :) Ole er flink til å hoppe. Skriv hoppe.?. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Innlegget jeg skrev, skrev jeg ikker for å få igang noen krangel nei;) Fylle kjøring er bare så teit azZ, hallo lissom..Lippgloss.. Altså det jeg mener er det at det er teit å sitte på ett forum å skrive hvor rare og dumme de som fyllekjører er.. Trur ingen av de som kommer til å kjøre i fylla senere, kommer til å tenke på denne tråden og legge fra seg nøkkelen og heller tar bussen.. Piiis:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 det som er problemet er at fylle kjører kan fort ta med seg livet til de som er uskyldige. fyllekjørere kan :rockets hmm? nå er ikke jeg helt med.. Kan alle fyllekjørere skyte med bazoka? :blunk: (ey.. 3 på rad:D) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Og, slik går det når man kjører i fylla på en liten plass.. http://www.hblad.no/nyheter/article112540.ece Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Eller slik kan det gå. Jeg selv var ute den kvelden gikk hjem litt senere uten å vite om ulykka. Så litt blod i veien men tenkte ikke så mye på det, så også poletiet var ute å kjørte. Da jeg kom hjem så jeg at en bilberger kom til naboen og hørte et helekopter lette fra legekontoret. Jeg ringte en kamerat som pleier å være uheldig men han var frisk, så jeg gikk å la meg. Det kom som et sjokk over bygda da en lokalt kjent person var kjørt ned og drept av en fyllekjører som stakk av fra ulykka. Nå er ikke naboen min dømt ennå, men alle tror det er han. http://www.hallingdolen.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080420/LOKALENYHEITER/392541435 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Problemet med fyllekjøring er jo at folk gjør det når de er, vel, full. Og ikke tenker så rett. Hvordan straffer man det? Hva er problemet, at noen drikker, at de finner på å kjøre når de har drukket, eller at ingen (eller ingenting, jfr. alkolås) stopper dem? Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Volvo*Er Maskin deT Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Historie fra bygda en eller anna plass, var en kar som vær jævla hælg fyllekjørte hjem etter store alkohol inntak, såeh en dag vare en som sa at nå må du gi deg med denna fyllekjøringa, såeh neste helg tok han sykkel, sykkla hjem, tryna og slo hue i en stein.. stein dau... Siter ække det farlig det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 fyllekjøring på bygda er vanlig...i byene også...møter garantert noen i løpet av en helg... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 jeg syns ikke noe synd på dem som kjører fra fest osv, men de stakkarne som blir tatt dagen der på med 0,5 i promille synes jeg synd på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 jeg syns ikke noe synd på dem som kjører fra fest osv, men de stakkarne som blir tatt dagen der på med 0,5 i promille synes jeg synd på. Båda ja og nei. Dagen der på tenker du som regel litt klarere enn kvelden/natta før og burde derfor klare å regne ut at du burde vente en stund til hvis du er usikker på om du er kjørbar eller ikke. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 (masse bull.shit om hvor dyrt det er å ta buss) så kan jo litt skjønne at folk tar bilen da... Hei. Er du mongoloid? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Båda ja og nei. Dagen der på tenker du som regel litt klarere enn kvelden/natta før og burde derfor klare å regne ut at du burde vente en stund til hvis du er usikker på om du er kjørbar eller ikke. 12 timer etter jeg begynte drikkingen er regeln min ;) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Nå er det slik at det blir drept uskyldige som er langs veien og det er ikke bare fyllekjørerne det går utover. Å råkjøre med høy promile er nå være en å kjøre med fyllenerver. Men jeg tar ikke sjangsen lenger. Har mann drukket så får en la bilen stå og ikke risikere å skade seg selv og andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducklink Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 12 timer etter jeg begynte drikkingen er regeln min ;) Det kan desverre være for kort mange ganger. Det som er kjipt er å bli tatt med 0,3. Siter 1991 BMW E36 3C X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg