MrKadett Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 he tror han KAAAAANSKJE tenkte på at han kunne drattn litt lengre på gira ???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by MrKadett he tror han KAAAAANSKJE tenkte på at han kunne drattn litt lengre på gira ???? Kunne jo alltids dra den mer på gira, MEN for det første var det oppvarmingsrunde det første, og jeg hadde feelingen av at noe ikke var helt som det skulle, noe som var riktig! Toppakningen gikk rett etterpå der... Men metallpakning løser det problemet! Uansett, effektkurven min gjør at det er ikke no vits å dra den til 7k (spærra) før jeg girer... ;) Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 ....men hvor hadde du benka'n? Vet det ikke har så mye og si, Men de viser jo en del forskjell, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by MrKadett ....men hvor hadde du benka'n? Vet det ikke har så mye og si, Men de viser jo en del forskjell, Er nok til dels stor forskjell på hvor man bremser bilen, min er bremset hos Ruuds Motorservice... Han har vell en av de strengeste runnene i norge! Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Rå bil! :) Men, holder bremsene?? Så sleeper som man får det! :) Snart Jul. Ønsker meg slik motor under juletreeet! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Ok, Ja er vel bra de. Stensbølen er vel og anbefale også ...ufattelig mye hk synes jeg bare.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmW323turbo Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 ufaffelig for en som kjører kadett:D Siter *98"toyota hiace 2,4d arbeidsbil *86"nissan prærie (solgt) *97"saab 900 turbo intercooler *86"bmw325i, *83"320i gts, *85"323i delebil *82"volvo 240 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by bmwpower.no Synes bunndraget er bra, ladet 1.5 bar på 385hk! Trenger nok ikke opp så mye mer i ladetrykk for å få mer, var mye mottrykk i bakpotta.. når jeg bytta ut den ladet bilen 1.7(før jeg slapp av gassen, og naturlig nok skrudde ned trykket ...) ;) Hvor mange nm ved 385hk? Kan ikke se noen nye filmer jeg. Lenge siden de her kom. Ps utrolig kul bmw.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by Supraguy Hvor mange nm ved 385hk? Kan ikke se noen nye filmer jeg. Lenge siden de her kom. Ps utrolig kul bmw.:) Den første posten ble skrevet for over et år siden. så kanskje ikke så rart filmene ikke er nye nå;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg