zugel Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Hei,har en 1991 mod.Toyota Corolla 4WD stasjonsvogn. Km.stand 220.000 Rusthull i kanaler og nederst på baksjermer. Bilen er helt i orden i orden ellers ifølge Eu test. Ny radiator og reg.reim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Jeg tipper 15-25000 avhengig av hvordan resten ser ut og hvor du bor. Du *kan* fremdeles få rundt 30000 om bilen er eksepsjonelt fin og du finner noen som er villig til å punge ut, men siden du har en del kjip rust så det er å håpe på altfor mye. 4WD har generelt sett ligget litt høyere i pris enn de vanlige FWD-utgavene, men siden de begynner å dra på årene så jevner dette skillet seg ut. For 5 år siden var 4WD priset til ca 55-60000 og std 1.6XLi fra samme år lå på 35-40000. (Jeg vet for jeg har en XLi fra dette året). Prisforslagene mine er neppe helt korrekte, men jeg vil tro at de ligger innenfor realistiske grenser. Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zugel Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Hei,takk for svar,jeg syns det er for galt å sende bilen til hugging Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg