Gå til innhold

Anbefalt verksted for EU kontroll i Trondheim

Ranger emnet


Hansiii

Anbefalte innlegg

Det som skjer hvis du får EU-godkjent bilen din på et verksted, og du har så tydelige feil, som ulovlige sotete ruter, og politiet/UP stopper de, er at verkstedet som EU-godkjente bilen muligens får en smekk på fingrene + litt til, så jeg håper det er vanskelig å finne et slikt verksted som lukker øynene for enkelte ting. HVIS du får godkjent bilen, og blir stoppet, så får nok du også en smekk, i form av bot e.l, du vil nok også få beskjed om å pelle av filmen på stedet, uansett hvor vanskelig det er.

 

Gjør deg selv en tjenste, bytt rutene eller fjern filmen, så slipper du problemer i fremtiden :)

-

Omega-A

Det er ikke tøft å være død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe "hvis". ALT som er påklistra rutene foran b-stolpen er ulovlig.

 

Poenget er vel at om den er ikke for mørk og er lagt på "årnkli" så skal det litt mer til før Politiet / verkstedene bryr seg.

 

Jeg har aldri fått noen kommentarer fra politiet når jeg har blitt stoppet med solfilm på.

1996 850 R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lovlig, uansett. Som Erik sa, alt forran B-stolpene skal være fritt for film og klistremerker. Poenget er at dersom filmen er veldig lys, er det ikke sikkert det blir lagt merke til.

 

der tar du nok feil guten min, det er lov med soting foran b-stolpen med inntil 25% toning, for det første legger dem ikke merke til det og for det andre får du kjøpt film med 24% toning..;)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår