aqua702 Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 hei. trenger litt hjelp fra dere, er frustrert. kona lånte bilen for et par dager siden. i dag når jeg skulle vaske bilen, så fant så jeg endel asfalt søl langs listene under dørene. spurte henne om hun har kjørt et sted det ble lagt asfalt, og fikk til svar "ja". er det noen måte å få dette fjernet på ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Autoglym tar remover kanskje? hvor store er disse "klattene" da ? bilder? Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqua702 Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 skal få tatt et par bilder litt senere i dag. klattene er ikke så store, men heller ikke små. du kan se de,og hvis du drar hånda over så kjenner du at det er noe der veldig godt. edit: her kommer bildene, beklager kvaliteten. tatt med mob prøvde å skrape med neglene,da løsnet det og smurte seg litt utover. så det sitter ikke helt fast virker det som Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Tjærefjerner får bort asfalten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqua702 Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Tjærefjerner får bort asfalten. noen spesiell type tjærefjerner som er til å anbefale ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Prøv med Autoglym TarRemover å høytrykk, la det virke litt å spyl av.. tror det skal gjøre susen :) og så eventuelt gå over med Meguiars Quick Clay etterpå.. MG clay fåes kjøpt på bilextra og autoglym får du nesten overalt, har det nokk på statoil.. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqua702 Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 takker.. da skal dette prøves ut ASAP. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocx Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Afetting eller NXT car wash og en ivri hånd som vasker så e det vekke ;) Har dette til stadighet på bilen, men aldri noe stort problem å få vekk ;) Siter Chevrolet Celebrity 2.8 V6 *wannabe chevy* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Kan skrive under på at den nxt car washen er bra! bare huske å avfette godt nokk så ikke lager riper Vist du vill vite mer om claybar ta en titt på denne Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 det er Bitumen du har fått på bilen. Alle løsemiddler som løser opp olje fjerner det der. "Asfaltrent" annbefales, men fåes ikke kjøpt på Esso akkurat. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 det er Bitumen du har fått på bilen. Alle løsemiddler som løser opp olje fjerner det der. "Asfaltrent" annbefales, men fåes ikke kjøpt på Esso akkurat. Er det dette de kaller "asfalt-lim?" Fikk dette på en bil for en haug år siden, og hadde ikke sjans til å fjerne det med standard avfetting fra bensinstasjonen. Bilen så ikke ut selv etter at jeg hadde kastet bort et par timer på å prøve forskjellige løsninger, så da leverte jeg den bare fra meg til proffpleier. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Surf city road grime destroyer er "laget" for den jobben, så ei som ordnet en hvit bil med asfalt flekeker på AGol med den og det ble bra... Men da må du desverre vente 1 el 2 uker på bestillingen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 White sprit.. billig og enkelt. Ha på og vent 5 min, spyl av. Diesel fungere også fint Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqua702 Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 White sprit.. billig og enkelt. Ha på og vent 5 min, spyl av. Diesel fungere også fint Mvh har du prøvd white spirit/diesel selv ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqua702 Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Surf city road grime destroyer er "laget" for den jobben, så ei som ordnet en hvit bil med asfalt flekeker på AGol med den og det ble bra... Men da må du desverre vente 1 el 2 uker på bestillingen... hvor kan jeg få kjøpt dette enn ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg