Snakey Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Kjørte igjennom en tunnell her i bergen og trykket litt på gassen. (fullt gasspådrag.. så plutselig kom den noe som lignet på tenningskutt. senker hastigheten og trykker til igjen, og ved kjapt gasspådrag stopper/kutter den på 1.4bar i displayet (0.4bar). hvis jeg derimot trykker gassen sakte inn, går den til 1.7-1.8... minnet meg litt om da jeg røk intercooler slangen, men denne gangen merker jeg ikke noe hveeeessing... Forslag til hva det kan være mottas med stor takk! Fullt silicon slange kit er bestilt allerede, men andre deler kan gjerne utelukkes mens jeg venter... sensorer? wastegatemembran? osv. Siter Audi S4 92 (sedan) Chrysler Neon 95 VW Golf 2 86 [solgt] Honda Prelude 86 [solgt] Subaru Impreza 93 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Altså den tåler ikke fullgass, men den tåler om du gir saakte gass? Sjekk plugghettene og pluggene dine... Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Altså den tåler ikke fullgass, men den tåler om du gir saakte gass? Sjekk plugghettene og pluggene dine... S4 har en coil pr. sylinder så her er det vel dårlig med plugghetter:) Skjekk colistammene dine disse bruker å sprekke ved enkelte anledninger. Ta også en titt på de ledningene som kobler coilene sammen. Disse har en tendens til å bli VELDIG sprøe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snakey Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 tror eg fant feilen.. en dårlig slange klemme.. så slangen var glidd litt ifra og slapp inn/ut luft. puttet den hvertfall på plass i går og bilen har fungert utmerket etter det.. Siter Audi S4 92 (sedan) Chrysler Neon 95 VW Golf 2 86 [solgt] Honda Prelude 86 [solgt] Subaru Impreza 93 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 tror eg fant feilen.. en dårlig slange klemme.. så slangen var glidd litt ifra og slapp inn/ut luft. puttet den hvertfall på plass i går og bilen har fungert utmerket etter det.. Da ere jo greit! S4 har en coil pr. sylinder så her er det vel dårlig med plugghetter:) Skjekk colistammene dine disse bruker å sprekke ved enkelte anledninger. Ta også en titt på de ledningene som kobler coilene sammen. Disse har en tendens til å bli VELDIG sprøe. Var de jeg liksom mente :p De er jo laget av samme materialet som plugghettene våre.. ;) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 tror eg fant feilen.. en dårlig slange klemme.. så slangen var glidd litt ifra og slapp inn/ut luft. puttet den hvertfall på plass i går og bilen har fungert utmerket etter det.. hvilken slange var dette? Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg