Gjest Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 God dag. Kjøpte nylig en el-vifte fra v70 hvor retningen er blitt snudd fra orginal suging, til å blåse. Jeg vil gjerne snu dette tilbake igjen. Jeg vet at det er blitt gjort noe før, for hvis du ser på bildet her: http://www.bilforumet.no/galleriet/showphoto.php/photo/4557 så ser du at rød ledning er blitt gjort svart og omvendt. Setter jeg rød på - og svart på + sånn det er nå, så går ikke vifta rundt. Noen som vet om noe lurt for å få vifta til å gå andre veien? :) Mvh. Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Hva med å bytte om de to ledningene til høyre i bildet? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Ja jeg vet ikke! Hehe.. Derfor jeg spør ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 den vil gå omvendt da, med mindre selve motoren er full i dioder, noe jeg tviler på at den er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Gjer som reodor seie. Ta vendinga etter den boksem med sensora og drit Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg