Ghia4x4 Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Rimelig skamfet, likevel ganske orginal, Sierra stv toppmodell... Bildet er følgelig tatt på Rudskogen den 4. august i år. Mener jeg har sett den i Lillestrøm. Noen som veit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Ringe biltilsynet? du har jo reg.nr Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WingDude Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Mener at denne også har cosworth-motor, opprinnelig en 4x4 Ghia, strøken bil ja, mener den stod tilsalgs, men er ikke sikkker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghia4x4 Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Jeg slo opp på vegvesen.no og fant ut at bilen er egentlig en 89 mod (samme som min) og det betyr at vedkommende som har bilen må ha byttet ut utseendetmessige effekter som lister og støtfangere. Grillen er byttet ut til SierraIII grill. Dessuten ser det ut til at bilen har skinninteriør (det er ikke standard selv om bilen er en toppmod). Så. Hvis det er gjort så mye med bilen er det sikkert ikke umulig at det er gjort et motorbytte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Hvor-hvor-hvor???? Jeg så på vegvesen.no jeg også men fant ingen link til regnummer/bilinformasjon. Hvor klikket du? Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghia4x4 Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by TurboKnut Hvor-hvor-hvor???? Jeg så på vegvesen.no jeg også men fant ingen link til regnummer/bilinformasjon. Hvor klikket du? Du finner bare ut årsmodell og hva slags bil det er - og når den skal inn på periodisk kontroll. Gå inn på http://www.vegvesen.no klikk på 'periodisk kontroll', trykk så på 'sjekk når du skal inn på kontroll'. Link funker ikke pga https. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Ok - skjønner Takk skal du ha. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg