EspenS Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 unnskyld meg, men jeg skjønte bare ikke vitsen med denne tråden? haha hva var egentlig planene for bilen? lakkere og skifte annlegg! sick!! Unnskyld meg, men jeg skjønte bare ikke vitsen med å skrive akkurat det der!? Er da for å vise fram bilen, hadde det vært et prosjekt hadde den vært lagt under prosjekt forumet, enkelt å greit! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Unnskyld meg, men jeg skjønte bare ikke vitsen med å skrive akkurat det der!? Er da for å vise fram bilen, hadde det vært et prosjekt hadde den vært lagt under prosjekt forumet, enkelt å greit! ikke greit med små barn på bilforumet:P men, lykke til med bilen kenthern! Håper du/dere blir like fornøyd som jeg har vært i de 4.5 årene jeg hadde den:D Kommer til å følge med på prosjekttråden, hvis det blir noen(håper=)) -Sn0mann med IV stv :P stv! :O for en overgang.. Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Søkte på google etter Samboer og fant henne .= ) pen bil btw pen bil men jeg tenkte på hvorfor ikke ha henne ved golfen ? og flere bilder av golfen hadde også vært fint :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 pen bil men jeg tenkte på hvorfor ikke ha henne ved golfen ? og flere bilder av golfen hadde også vært fint :) Inge som skjønte det at det faktisk ikke var Kenth sin samboer, men en random "søk på samboer på google" chick som ble presentert her? :P Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Inge som skjønte det at det faktisk ikke var Kenth sin samboer, men en random "søk på samboer på google" chick som ble presentert her? :P jo, så absolutt, men kunne godt tenkt meg linke for det :P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Inge som skjønte det at det faktisk ikke var Kenth sin samboer, men en random "søk på samboer på google" chick som ble presentert her? :P hehe ikke hvem som helst kjører med 4 RINGER ;) men du måtte jo ikke si noe da! Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg