Gå til innhold

Volvo 460 Rockford prosjekt (Update 08.11.07)

Ranger emnet


Turbo_Dos

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

har kjøpt meg ny spiller. Pioneer DEH-P9800BT. og Når jeg var ute å kjørte her om dagen, begynte det å ryke kraftig fra monoblokka, hadde sprengtes flere kondensatorer inni blokka, så den er sendt inn til bilradiospes i trondheim, så venter bare på ny, service kar`n hadde tatt ferie. bestiller snart resten av stereo`n som frontsett, nye 6*9 og forsterker til å drive dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Bilradiospesialisten har ikke sitt eget verksted engang, de sender avgårde ødelagt bilstereo til et annet firma som tar seg av reperasjon og sånn, for det første, burde de virkelig ansette noen vet hva de driver med. det utroligste jeg har opplevd. er vel mange de er ute som er blanke på bilstereo, og det prøver virkelig noen og utnytte, men og si at grunnen til at kondensatorene i monoblokka går, er "Fordi + og - er koblet feil" IDIOT! Da ville ikke blokka fungert engang, og det skal litt av en prestasjon og klare så. som jeg fikk høre av en annen kar, skal de kondensatorene klare 16v. og at det trolig var strømforsyninga på forsterkeren som feilet og sendt for mye spenning gjennom til de så kokte. har garanti på blokka, men får bare vente å høre hva han sier, skal værtfall ikke kjøpe noe mer fra bilradiospesialisten.

 

I værtfall, har bestilt meg Frontsett, og forsterker, og det blir noe annet enn rockford! :)

 

forsteker:FOCAL FP2.150 2x150W RMS

 

fronsett: Focal 130KP

 

håper det er snadder, noen som har hørt frontsette spille?

 

og en gledelig nyhet for noen: blir ingen 6*9 høytalere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint prosjekt:) veit du koffor monoblokka tok kvelden da? ble for mye belastet i for lite ohm kansje eller? hmm.. stå på vertfall:)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

humm...okai,håper det ordner seg vertfall:) den kondisen såg litt tøff ut med 100farad...hva ga du for den?

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja hehe har vist glemt å sett etter det da:P kommer det noe flere bilder foresten? vilket batteri bruker du da?

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja hehe har vist glemt å sett etter det da:P kommer det noe flere bilder foresten? vilket batteri bruker du da?

 

Kinetik. kommer flere bilder snart, gidder ikke oppdatere bare fordi jeg har satt i ny spiller, venter på frontsette og forsterkern, når jeg får montert det der kommer det flere bilder, kommer en update i mnd skifte:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår