Gjest sicarlse Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 http://www.fvn.no/nyheter/kristiansand/article519442.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Er vell politiets forsikringsseskap som skal ordne opp i det, går vell ut i fra at vist de er skyldig i kollisjon så er det som med andre dødlige. Når det er sagt så såg bilen forholdsvis kjørbar ut spør du meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 herlig...ennå bedre hadde vært om de kjørte ned en person ! de må se seg for selvom de må følge med på den bilen de følger etter! Andre biler blir ikke borte bare fordi de følger etter en bil! Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Uhell skjer, så det er vel ingen vits med hundre poster om hvor dum politiet er. Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Er vell politiets forsikringsseskap som skal ordne opp i det, går vell ut i fra at vist de er skyldig i kollisjon så er det som med andre dødlige. Når det er sagt så såg bilen forholdsvis kjørbar ut spør du meg. Både politiet og Forsvaret er selvassurandører, og begge er "forsikret" gjennom Forsvarets bilskadekontor. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Men etter skadene å dømme har ha klart å hive seg over i venstrefelt. Skrått mot høyre (/|). Hvordan fikk han det til? Og bilen er vel kjørbar den? Selge klokka si så har han råd til å fikse det uansett ;) Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Uhell skjer, så det er vel ingen vits med hundre poster om hvor dum politiet er. Fordi vi som skattebetalere ikke kan være kritiske til hvem og hvordan våre penger brukes? Denne saken er jo helt på tryne. Prima post! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 han fikk jo en god grunn til og få av den stygge fangeren sin:) Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Så klart skal vi være kritisk, men du skal da ikke hetse politibetjenter når de gjør en feil som hvem som helst andre kunne gjort. Jeg synes vi skal takke politiet for at de ødela den heslige fangeren. Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Hvis d er sant som d sies, at de henviste han til sitt eget forsikrings selskap, så synes jeg absolutt d er noe å klage på. Siter Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Akkurat det punktet er jeg veldig enig i. Er bare blitt veldig vandt med at straks politiet gjør en feil, så lages det en tråd her med hundre svar som omhandler hvor dum politiet er, samt en del historier fra egne opplevelser hvor politiet har gjort feil. Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Han trenger ikke å engste seg for om skaden skal bli fixet. Det hadde den blitt selv om han kun hadde hatt ansvar. Politiet rygget på han. derfor politiets skyld. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Hehe, "Stylingpolitiet; Vi ødelegger monsterfangere og m3 speil, og erstatter det med originaldeler på DIN regning" Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Men hvorfor lå han RETT BAK politi bilen under utrykning? Jeg hadde holdt meg litt unna tror jeg! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georgen Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Les over innlegget. Politiet var ikke på utrykning, dem leta etter sierraen, så så de den tilfeldigvis, og heiv seg etter. Ergo, kan kom midt oppi snu aksjonen til politigutta. Siter - Audi A6 2.6V6 '95 Vulcanschwartz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg