MrTore Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Har brudd på printplaten på baklykten på 240n min. Og dårlig kontakt på alt bak der. Hva er enklest ? Bytte hele lykta eller bare printplata ? Hvis noen har det jeg trenger send meg en PM Det er en 89 mod. med sort list på lykta, ikke chrome, lykta må være i BRA stand, trenger forresten også den plast beskyttelsen som er over printplata bak lykta. mvh Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 har 89modellen bremselys i ytterste reflektor under blinklys sammen med kjørelys? lurt å tenke på når du bytter. 2 typer lykter. like kosmetisk, men har andre baner på printkort. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg