volvo-r-sport Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Hei! Er lei av å tøffe rundt i golfen med den supergivende 1.9D motoren. Har egentlig tenkt på turbokonvertering i lengre tider. Men er det bare å få tak i manifold, turbo, dieselpumpe (for å få trykkompansering) og alt det andre krimskramset fra en TDI motor og sette på den jeg har eller er det mye som skiller disse motorene? Er en VAG motor hvis ikke folk skjønte det. 1992 modell golf. Håper noen har lure svar eller erfaringer. mvh Ole Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Er vel lettere å bare bytte til en tdi motor vel? Mange til salgs rundtom. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superjenssen Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 vil også anbefale å bare bytte motoren... finner du en som i tillegg passer med girkassen, er jo det et stort pluss... Siter - 85" Ford Sierra 2,0L arbeidsbil - 06" Skoda Octavia 1,9 TDI 4X4 X 97" BMW 320IT X 92" Peugeot 605 sldt X 82" Ford Granada 2.8GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.