Johnson Skrevet Juli 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2002 Lurer på om det er mulig å få pop-off lyden uten å ha turbo. Har snakka med noen, og alle mener forskjellig, skal visst være mulig å koble noe til effektanlegget. Noen som har peil på dette? Siter Opel Corsa 1.2 Twinturbo :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Juli 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2002 Du har ikke tenkt tanken at det er utrolig HARRY og ha pop off lyd, hvis du ikke har turbo.... Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnson Skrevet Juli 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2002 Asso, gir faen i hva andre folk syns. Vil bare ha den pop-off lyden, og har ikke råd til turbo.. Spurte bare et teknisk spørsmål.. Siter Opel Corsa 1.2 Twinturbo :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Juli 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2002 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=1829 Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnson Skrevet Juli 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2002 takk slasken :) Siter Opel Corsa 1.2 Twinturbo :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2002 #1: Det heter IKKE pop-off!!!!!!! :) #2: Eneste sånn dill-dall som finns av dette høres ikke ut som en DUMP-VENTIL/BLOW-OFF i DET HELE TATT! Så da finnes det egentlig ikke noe sånnt. Hvis du ikke nøyer deg men noe som høres ut som et gammelt Atari spill da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Juli 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2002 boXer's #1 er et godt poeng! Pop-off er noe helt annet enn blow-off! Måtte bare henge meg på den, blir litt irritert når folk blander sånt. That's me.. :D Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2002 Originally posted by Efini boXer's #1 er et godt poeng! Pop-off er noe helt annet enn blow-off! Måtte bare henge meg på den, blir litt irritert når folk blander sånt. That's me.. :D Me også, irriterer meg egentlig lett over sånne 'feil', kanskje man skulle blitt lærer? lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juli 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2002 Originally posted by boXer Me også, irriterer meg egentlig lett over sånne 'feil', kanskje man skulle blitt lærer? lol Kanskje dere skal begynne med å bry dere med dere selv!!! Ikke alle er som dere, og det kommer ikke folk til å bli heller. Dere er på et diskusjonsforum med over 700 medlemmer, og da må dere regne med at ikke alle tenker de samme tankene som dere, og skriver så perfekt som dere vil ha det til. DERE MÅ BEGYNNE Å RESPEKTERE FOLK FOR DEM DE ER!!!!!!!!! Jeg skjønner ikke at dere gidder å bry dere om dette engang!! Tråden begynner med et enkelt spørsmål, svar på det og GI FAEN i å komme med deres personlige synspunkter på hva som irriterer dere!!!!!!!!!!!! Dette er et skikkelig barnehage syndrom... pappaen min er større en pappaen din... SPAR MEG FOR DENNE TYPE BULLSHIT!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2002 Trur ikke noen har noe imot å bli rettet på? Kanskje han lærte noe. Jeg har iaff ikke sagt noe imot ønsket hans, men bare poengtert at den 'fake-valven' som har blitt diskutert her tidligere ikke høres ut som noen dump-valve i det hele tatt. Hvis han ønsket seg en trompet hadde ikke jeg giddi å anbefallt han en trombone... :) Han får gleden av å dømme selv, finns jo DEMO lyder på den siden de selges. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juli 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2002 Detta er seff. ikke noe med spørsmålet til Johnson, men........ Veit om en kar fra fetsund som fikk dama si til å imitere avlastnings-ventil(vi bor vel i Norge og snakker norsk vel...:D ) lyden hver gang han gira......! Kul fyr. Må legges til at detta var for endel år sia, da det kun gikk non få cossies rundt i distriktet. Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2002 Originally posted by VEPSEN Detta er seff. ikke noe med spørsmålet til Johnson, men........ Veit om en kar fra fetsund som fikk dama si til å imitere avlastnings-ventil(vi bor vel i Norge og snakker norsk vel...:D ) lyden hver gang han gira......! Kul fyr. Må legges til at detta var for endel år sia, da det kun gikk non få cossies rundt i distriktet. LOL, kjørte de bil når hu laga lyden eller........ MVH Viking (som har grisete tankegang) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Juli 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2002 Originally posted by MrHappy Kanskje dere skal begynne med å bry dere med dere selv!!! Ikke alle er som dere, og det kommer ikke folk til å bli heller. Dere er på et diskusjonsforum med over 700 medlemmer, og da må dere regne med at ikke alle tenker de samme tankene som dere, og skriver så perfekt som dere vil ha det til. DERE MÅ BEGYNNE Å RESPEKTERE FOLK FOR DEM DE ER!!!!!!!!! Jeg skjønner ikke at dere gidder å bry dere om dette engang!! Tråden begynner med et enkelt spørsmål, svar på det og GI FAEN i å komme med deres personlige synspunkter på hva som irriterer dere!!!!!!!!!!!! Dette er et skikkelig barnehage syndrom... pappaen min er større en pappaen din... SPAR MEG FOR DENNE TYPE BULLSHIT!!!!!!! Synes det er lov å irritere seg over at folk sier pop-off jeg. Skal man liksom ikke rette på den feilen da? Åssen skal han kunne få noe svar dersom han ikke vet navnet på det han spør om en gang? Pop-off er som sagt noe annet enn blowoff, og å simulere pop-off lyd har vel ikke akkurat spesielt mye for seg ;) Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Juli 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2002 Jeg mener bestemt at det må være lov å rette på folk som snakker om noe de ikke vet hva er!! Kulere var det at jeg å kompisen min sov i bilen på rudskogen.. Tror han hadde sett en turbobil for mye nesten.. For da jeg våkna så la jeg merke til snorkinga hans! "snoooorrrrkk.........pysch!!" Hahaha! Fakta faen! Arrg så drygt det er å ikke ha DV kamera ass...!!! :D Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2002 Originally posted by ola Jeg mener bestemt at det må være lov å rette på folk som snakker om noe de ikke vet hva er!! Kulere var det at jeg å kompisen min sov i bilen på rudskogen.. Tror han hadde sett en turbobil for mye nesten.. For da jeg våkna så la jeg merke til snorkinga hans! "snoooorrrrkk.........pysch!!" Hahaha! Fakta faen! Arrg så drygt det er å ikke ha DV kamera ass...!!! :D lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg