kimmi89 Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 ikke fått av enda nei, men takker :D da veit jeg det ska jeg ha den helt svart eller crom ringer ? takker håper på å få alt ferdig til sommern laga ei liste her om dagen om det som ska hadles osv : - Faceliftfront - Stabstag - Spiller - Kondensator - Facelift Lykter - Tone ruter - tåkelys - Eksos - Ny dump - Lakkering - vidusheis motor - div blå slanger - carbon deksel - S3 spoiler - oljetryks måler - oljetemps måler - Nye skiltlys - Nye kupelys - Ny nøkkel - Sideskjørt (kansje) - Koble alarm - forsterker til frontsett Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet November 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 har ikke skjedd så mye :p jeg har oppkjøring 3 des :D noen bilder fra i dag og ny spiller: Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 vinterbilder Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 såååå! åssen gikk oppkjøringa? Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 lappen er i lomma ;) Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 fett! ;) da blir det vel treff til sommeren kan jeg tenke meg ;) Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 blir nokk en deeel treff da :D Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Hvorfor funker ingen av bildene? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Hvorfor funker ingen av bildene? :( Funker hos meg:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 De på første side også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 De på første side også? Nei, ikke de:op: Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Nettopp :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 nei de første funker vist ikke :P har vist rydda litt på photobucket hehe da er det oppdatert div på første side :) Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Skal u ha faceliftløkter så har jeg liggende:) helt flønka nye og i eske. Veldig billig. Og jeg så du etterlyste sideskjørter som var cleane. Har faktisk liggende to a3 8l 2dørs m3 skjørter:) i glassfiber, ulakkerte:) vil få rydda i garasjen så bare kom med bud:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Fortsatt masse bilder som ikke vises. Gå gjennom tråden din du ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg