Gå til innhold

Min Volvo S40, med nye bilder, etter lakkering, senking & soting!:)

Ranger emnet


AlmRacing

Anbefalte innlegg

  • Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veldig fin! tror det kommer til å gjøre seg veldig bra med ny grill og nye blinkers...:D So far så er dette den fargen jeg liker best på en S40.

 

Takker! Liker fargen godt jeg også! :D

Gleder meg til jeg får bestilt meg nye blinkere og grill selv.

Blir nok hvitemarkeringslys også. For da får den et litt mer "sporty" preg :)

Har du laget tråd om S40`n din?

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke blitt til det ennå. :D Nå for tiden går jeg bare frustrert rundt og drar meg i håret, for får ikke så mye hjelp med lyktene eller problemene som oppstod. I dag har jeg et par timer igjen, så skal teste litt i ettermiddag nå som jeg vet hvor fem av kablene skal... Lurer litt på de tre siste da, men finner ut av det. Men i løpet av helgen er det stor fare for at det blir egen tråd! Og da kommer jeg til å legge ut hvordan lyktene EGENTLIG skal kobles når de er ferdige :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har ikke noen spesielle planer om plastikk...

Skal kun få montert:

Justerbart senkesett

Ny XC-Grill

Hvite markeringslys

Mørke blinklys

Toning av ruter helt frem

Å kanskje felger...

Skal prøve å få gjort en god del i vinter, resten tar jeg til sommern... Går skole, så er begrenset med hvor mye penger jeg kan bruke på den, men håper å få utført mest mulig i vinter. :)

 

Som sagt, så er jeg ikke fylt 18år enda, så jeg har god tid på å få gjort den klar til jeg fyller :D

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår