Gå til innhold

Min Volvo S40, med nye bilder, etter lakkering, senking & soting!:)

Ranger emnet


AlmRacing

Anbefalte innlegg

  • Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det ble skikkelig strøkent det!:D Gjorde seg med nye blinkere og! Hva er neste plan?;)

 

Har egentlig mange planer, men kan jo nevne det som skjer før sommeren, felger og toning av ruter helt frem.. Noen som veit hvor mange prosent soting som vil bli pent på`n?

Har tenkt svart/mørkt.. :)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg Black Chrome Polish i dag og polerte den svarte plastikken over alt! Ble kjempe bra resultat, eneste som må tas oppat er dørhåndtakene, men de var ekstreme... :)

Så nå ble fronten nesten seenes enda mørkere og tøffere ut, bare av det og ingenting... :S :)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil du har!

Gjør seg med XC grill på dissen bilene ja! Fikk montert det på min også for noen måneder siden, men mangler den leppa du har under fangeren der, så må få tak i den snart.

Hva slags merke er den poleringen du kjøpte til å polere de svarte listene med?

[ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS

[x] 2001 Volvo V40 1.9D

[x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler

[x] 1974 VW 1300S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil du har!

Gjør seg med XC grill på dissen bilene ja! Fikk montert det på min også for noen måneder siden, men mangler den leppa du har under fangeren der, så må få tak i den snart.

Hva slags merke er den poleringen du kjøpte til å polere de svarte listene med?

 

Takker! :)

Den hetter: Black Chrome Polish! Funker kjempe bra! Fikk supert resultat! :) Eneste er at jeg må ta håndtakene en tur til, men ellers ble alt som nytt, matt/svart :)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du ut merket på den? Har prøvd en slik fra Biltema og en fra Autoglym. Den fra Biltema er ikke vært arbeidet etter min mening. Varer ikke noe, og blir heller aldri noe jevnt og bra resultat. Den fra Autoglym har jeg igrunnen vært rimmelig fornøyd med. Resultatet etter den blir veldig bra synes jeg, men varer ikke så lenge. Men etter å ha brukte den regelmessig en stund så det ut til å holde seg på den forrige Volvoen min.

[ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS

[x] 2001 Volvo V40 1.9D

[x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler

[x] 1974 VW 1300S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår