Gå til innhold

hjelp sentrallås

Ranger emnet


jankarl

Anbefalte innlegg

hei. har en audi a4 1.8tq 2000mod som sentralåsen slutta og fungere på.

problemet er at når jeg trykker på nøkkelen så skrur jeg bare av og på alarmen. men ingen av låsene følger med. sentrallåsen funker verken ved og bryke nøkkel til og vri om låsen med eller trykke på knappen på døra inne i bilen.

er det noen som har peiling.

 

mvh: jan widar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. har en audi a4 1.8tq 2000mod som sentralåsen slutta og fungere på.

problemet er at når jeg trykker på nøkkelen så skrur jeg bare av og på alarmen. men ingen av låsene følger med. sentrallåsen funker verken ved og bryke nøkkel til og vri om låsen med eller trykke på knappen på døra inne i bilen.

er det noen som har peiling.

 

mvh: jan widar

 

høres ut som om pumpa til sentralåsanlegget ikke funker. kan være strømfeil eller at den er gåen. hadde samme problem på min, men da fjerna jeg bare feilkoden i hjernen, og så funka det.

97 A4 1.8 TQ AEB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Vet at denne tråden er noen måneder gammel, men tenkte det ikke var noen vits i å starte ny topic om det samme emnet.

 

Uansett, sentrallåsen min sluttet plutselig å virke i dag.

Skulle sette meg inn i bilen igjen etter jobb i dag (kl 21) og da gikk plutselig ikke låsen opp. Bare alarmen som gikk av og på.

 

Brukte da nøkkelen til å åpne førerdøra, da låste også passasjer døra seg opp. Men ikke bakdørene (??).

 

Kjørte hjem, tenkte kanskje bilen bare var litt kald og guffen, men når jeg skulle låse den hjemme skjedde ikke noe. Så jeg låste med nøkkelen, men da fulgte ikke låsen på passasjerdøra med.

 

Merkelige saker dette..noen som har noen tips? Annet enn å sjekke med VAG-COM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har defa. Min vil ikke låse når jeg trykker på låseknappen (Dette skjer veldig sjeldent, når det er veldig kaldt). Men etter noen trykk så fungerer det. :S Er redd for at det skal gå heden, så jeg lurer på om du har opplevd dette al3x ?

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har defa. Min vil ikke låse når jeg trykker på låseknappen (Dette skjer veldig sjeldent, når det er veldig kaldt). Men etter noen trykk så fungerer det. :S Er redd for at det skal gå heden, så jeg lurer på om du har opplevd dette al3x ?

Ja, jeg har faktisk opplevd det selv når det har vært kaldt. Merkelig det der ass, får ringe til en Defa forhandler og forhøre meg litt tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår