Phantom Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Hei, noen som har erfaring med å fjerne kattepiss fra bilseter ? Rett etter det skjedde så ble setet "spylt" med grønnsåpevann så en dæsj exit. Noen tips og triks ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Det aller første du må gjøre er å skyte katta. Med ni skudd... Og omtrent der opphører min kompetanse om fjerning av kattepiss :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Min katt pissa på hattehylla i en tidligere bil. Vi var på vei til hytta og hadde heldighvis akkurat reist hjemmefra. Vi var kjapp med å snu og vasket skikkelig med grønnsåpevann. Kattepiss er noe av det verste å få vekk igjen, men etter flere ganger med vask gikk lukten sakte men sikkert vekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Knuste en gang en 6-pack med øl i baksetet, tok ut hele greia, vasket med grønnsåpe og lot det ligge ute å lufte seg i et par dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Klor skal visst ta det, men da kan det hende den tar farga på setetrekket også. Men stikk innom en dyrebutikk. Dem skal ha noen spesialprodukter mot sånt piss(!) Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Å del en Lime, å legg den i bilen... Den trekker til seg lukt. Hadde kattepiss problem i bilen min, å lime`n fikset det. Du må nok bruke opp noen lime før lukta er helt borte;) Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Det aller første du må gjøre er å skyte katta. Med ni skudd... Og omtrent der opphører min kompetanse om fjerning av kattepiss :) Det aller beste forslaget :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg