vwpassat_tdi Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Hei, en venn av meg kjøpte seg nettopp en bil, Audi A4 1.8 2001 modell, sedan. Virker som bilen har 6 airbags, 2 fremme, 2 i setene fremme og 2 ved døra... 2 dager etter kjøpet så begynner airbag å lyse, og lyset blir stående mens man kjører... Audi skal ha 800Kr BARE FOR SJEKK, så kommer reperasjonstillegg sier de.... ER det da bedre betale for OBD-II kabel heller? Siter VW Passat 1.9Tdi, 1999, sedan, 110hester. Bil med mange feil. Ruller såvidt! Har noen VAG deler til salgs, nytt og brukt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stone_man Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Er nok brudd eller en feil i en av airbagene. Hist dere kan skru selv er det bare og kjøpe kabel. Kan dere ikkje skru så lever den inn på verksted. Siter Mazda 323 GTX Mazda 6 1,8 exclusive http://www.bergen-gatebilklubb.com http://www.mazda-ogn.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Det at den airbag lampa lyser er bare en feil fra vw audi, min lyser sånn uten grunn, kammerat av meg har en a3 som airbag lampa lyser på, pluss en haug av andre med vw audi får den samme feilen. feilkoden kan vel slettes i vagcom. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Jada, det er bare å begynne å skru på airbagene. Smeller det så skru videre med andre hånda. Premien er en Darwin award. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpassat_tdi Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Takker alle for svar. Buskemann: mener du at man kan ødelegge hånda hvis man skrur selv?? Siter VW Passat 1.9Tdi, 1999, sedan, 110hester. Bil med mange feil. Ruller såvidt! Har noen VAG deler til salgs, nytt og brukt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Jeg vet ikke hvor kraftig sprengladning det er i airbagene. Men jeg vil tro det er mer enn en alminnelig kinaputt. Kan ikke du gi oss rapport (med bilder) etter at den har gått av? Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 det er ikke noe du behøver å skru på!! i 90% av tilfellene hvor airbag lampa lyser i en vag kommer det av dårlig kontakt som oftes under sjåfør sete. kan forårsakes av værforhold rett å slett kulde varme osv. det du må gjøre er å gå inn med vagcom å slette lampa. eller gjøre dette hos en forhandler. Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg