Sailorboy Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 ja hvilken turbo burde eg kjøpe? noen som har noe for salg? alt er bygget skikkelig, med H profil, og mhale stempler... bygget for ganske mye effekt... men sprute kommer vell til og begrense litt i begynnelsen... hvilken turbo ville pass? trim A/R etc, er jo litt gøy og vite oxå... Mvh Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 turbonetics sin t3/t4 hybrid Garett GT28RS Kansje? Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Gt3071r med 0,82 eksoshus og intern wastegate... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 mhm...no sånn... hva er fordel med BB? evigvarenes? mindre lag? pris på no slikt eg er ute etter? Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 mhm...no sånn... hva er fordel med BB? evigvarenes? mindre lag? pris på no slikt eg er ute etter? ring krb da...han har jo prisgaranti på snurre....og vet sikkert hva som passer til motoren din... jeg skal selv kjøre med en super 60 steg 5 turbonetics på en 2.3 8v Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 ring krb da...han har jo prisgaranti på snurre....og vet sikkert hva som passer til motoren din... jeg skal selv kjøre med en super 60 steg 5 turbonetics på en 2.3 8v åja=) takk for tipset:) Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 blir imponert om han greier matche prisene en får hos cheapturbo og atpturbo da..men for all del, er jo bare å høre.. *hvorfor i alle dager velge med intern wg om en har muligheten til å kjøre ekstern? i tillegg greier jo den snurra å pushe MYE gamp og, så jeg hadde absolut styrt unna intern wg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 blir imponert om han greier matche prisene en får hos cheapturbo og atpturbo da..men for all del, er jo bare å høre.. *hvorfor i alle dager velge med intern wg om en har muligheten til å kjøre ekstern? i tillegg greier jo den snurra å pushe MYE gamp og, så jeg hadde absolut styrt unna intern wg! hvilken ville DU anbefalt? funker ditt oppsett? fortell... Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 GT3071R Turbine -Wheel: 60mm w/ 84 trim -Housing: .63 ar, .82 ar, 1.06 ar Compressor -Wheel: 71mm w/ 56 trim -Housing: .50 ar Skulle dette funke fint på en 2.3 16v (org kammer osv) med noe rundt 8.5:1 i komp? skal kjøres på E85. Muligens 2.7-2.8 liter oppsett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 GT3071R Turbine -Wheel: 60mm w/ 84 trim -Housing: .63 ar, .82 ar, 1.06 ar Compressor -Wheel: 71mm w/ 56 trim -Housing: .50 ar Skulle dette funke fint på en 2.3 16v (org kammer osv) med noe rundt 8.5:1 i komp? skal kjøres på E85. Muligens 2.7-2.8 liter oppsett. blir ikkje det i litt drøyeste lage da?;D Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg