turkadett Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Legger ut noen bilder av mine prosjekter. Lang tids prosjekt. Enda et lang tids prosekt. Litt oppgradering på turbo sia så er denna snart på veien. Bruksbil og prosjekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Nice! Fint og se du gir bila et nytt liv. ;) Men hva er det i siste bilde da? Kompressor? :D Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettKris Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 selvfølgelig, men detta er ett prosjekt fram i tia, fattern har for mange prosjekter akkuratt nå, C Kadetten er først på lista. Siter Lost in the 50's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettKris Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Du ser at den ikke er bredda, men han skal bredde den og det sølv laget er ikke lakk det er rust bullet/bullit, jeg har ikke peiling på hvordan man skriver det. (rust behandlende stoff.) Siter Lost in the 50's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettKris Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 jeg hadde blitt gla hvis noen hadde skrivd noe, det er utrolig få folk som skriver på opel forumet, men jeg tror det er minst skriving på kadett forumet nå. Siter Lost in the 50's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Det blir gromt! Rustbullet. ;) Er ikke mye fart her nei. Er du medlem på omc? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettKris Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Nei, jeg tror jeg er for ung til å melde meg inn, men om ett år eller etter bursdagen min skal jeg kjøpe meg bil, fordi da kan det hende jeg har nokk penger til å kjøpe meg en litt sliten Rekord D samtidig som jeg får kjøpt meg noen deler. Skal jobbe med den før jeg er så gammel att jeg må ut i jobb livet sånn att jeg har bedere tid å jobbe med den på, men jeg håper att når fatter får leid ett lokkale att han får fiksa det gamle sveise aparatet sitt, fordi jeg skal kansje sveise ny front på den, jeg prøvde en bil demo hvor det var en bil med en racing front som så nesten akuratt ut som den fronten jeg har tenkt på som jeg tror ville bli kult hvis jeg sveisa sammen en sånn front selv, jeg skal laste ned et paint shop program nå å sjekke om det blir kult. Siter Lost in the 50's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinOlavRotmo Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 gidder du å finne ut hvilken kompressor det der er? Siter 1992 Mazda FD3S RX7 13b 100% original rx7:P (eeeh) 1978 Mazda Rx-4 Wagon, 12a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turkadett Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 gidder du å finne ut hvilken kompressor det der er? Det er en eaton m45.Har ikke vert prøvd, langtidsprojekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettKris Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 nei nei, det blir hvist lite med skriving her ja nå som det snart er jul og det kommer snø. (hvis det kommer noe snø da hvis dere husker i fjor, da var det jo nesten ikke noe snø da det skulle vært det.) Siter Lost in the 50's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 åffor er det ikke bilde av mannen som gjør alt detta her da? he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettKris Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 åffor er det ikke bilde av mannen som gjør alt detta her da? he he hvorfor skal det være bilder av han? Siter Lost in the 50's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RacerDassa Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Fine Biler! Har du peiling Kass Skrivebrenser som passer på en kadett 1972mod ? Siter Mercedes 180 Kadett B 72=) Leke/prosjektbil Dodge Power wagoon w300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Mye flotte biler og prosjekter :D Veit ikke tilfeldigvis om noe kaross deler til kadett B?? Skulle hatt panser og framskjermer (er jo ikke overflod av skjermer akkurat) Betaler GODT for 2 brukbare skjermer. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turkadett Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Mye flotte biler og prosjekter :DVeit ikke tilfeldigvis om noe kaross deler til kadett B?? Skulle hatt panser og framskjermer (er jo ikke overflod av skjermer akkurat) Betaler GODT for 2 brukbare skjermer. Cupeen lenger opp er til salgs. Denn er nesten rustfri. En oppretter har brukt 50 timer rust/retting,meget bra projekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg