Era Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Ikke helt men hvertfall såppas at noen rapper mitt bilde av min bil og bruker det til og tjene penger. Ta en titt her http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2437849260 Men de kunne jo ha spurt om lov før de tok mitt bilde av min bil og trykte det på koppen. Kult ja men de kunne jo spurt om lov først. Kan jo ta betalt i kopper jeg, som jeg kan gi til alle de som helper til med prosjektet :D Hva sier dere åssen får jeg noe igjen for detta? Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Saksøk. Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 SAKSØK!!! Her er det penger å tjene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Kontakt en advokat, og hør om det er noe du kan gjøre. Det er fullt mulig at det er penger å tjene her! "Alt" går jo i USA.. Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 I utgangspunktet er vel bilder som ligger på nettet bare å laste ned for alle og en hver, men.... -du kunne jo sendt en mail over og spurt HVOR de har fått bildet fra, og om de er klar over at det var copyrighted.... Og - avslutt med at du ønsker svar innen et rimelig tidspunkt - feks. 5 dager. K. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 I usa kan man jo saksøke mcdonalds fordi man er feit...Du må da være garantert vinner i saken.Saksøk!Og gjør det stort... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Spørs om jeg blir rik men et par dussin kopper hadde da vært flott og kunne gi til de som har hjelpa til med prosjektet. Man kan jo ikke ha alt maskineringsverktøy så det er endel som skal takkes. Har kontakta da venter på svar kontakter ebay og han de trolig har rappa bildet fra en kompiss sin site i USA der står det at bildene er copyrighted. Så hvem vet vi får ta en ting av gangen og presse på de hehe. Trenger jo penger til slike prosjekter :D Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Har fått mail av han fyren nå han hadde vist fått mye sinte mail fra web kompisser på Vega/Monza forumet og web siten bildet er tatt fra hehe. Han unskylder seg fælt men det er litt seint nå er det ikke? Han sier han har tatt dem bort fra ebay men de ligger da der enda... Vil hvertfall ha no kopper som erstatning hehe. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Prøv å finne ut hvor han har fått tak i bildet fra. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Jeg hadde tatt det som et kompliment, penger og tjene på dette, tror nok ikke det. Spør om ikke dem kan selge special editions med din signatur på, så kan du jo ta $2 ekstra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Klart det er kompliment men han kunne jo spurt. Bildet er henta fra web kompissen som driver www.v8monza.com det er han som har fin justert bildet og lagt ut bilde for meg og da er det copyright på det står på sidene. Tror nok ikke det er mye penger og hente men noen kopper hadde være knall og få :D Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Det der var jævlig kult :-) Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by RaCk Prøv å finne ut hvor han har fått tak i bildet fra. Det skriver jo Era litt over her... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Hehehe! Heftig da! :D Jeg hadde ikke giddi å gå til sak mot han, tviler på at du får mye spenn for det.... Er jo bare kult at det blir produsert kopper med bilder av bilen din på da! Er nok noen år til det skjer med min bil..... :rolleyes: :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cool Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Jeg tror du kunne vunnet denne saken. Men men, det er nå opp til deg. Kult er det likevel, tenk på alle de fete amerikanerne som sitter og ser på din bil mens dem drikker kaffen sin. Siter Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg