Gå til innhold

Need For Speed Pro Street.

Ranger emnet


chrisaa

Anbefalte innlegg

ja seff mer realistisk enn dem andre men jeg er fortsatt ikke fornøyd.

 

men altså det virker jo som om EA prøver seg fram nå. skadene på bilene er bra syns jeg bare det at på golfen (som jeg hater, hvorfor er den med?!?) så prøver jeg å vrake bilen men taket blir ikke skeivt når jeg går rundt. men har du spilt langt inn i spillet og prøvd å justere bilene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 243
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

wheelie drag

wheelie 2

wheelie 3

 

detta bra nokk for deg?? selv om det ikke er akkurat en rx7 så har ikke det noe med saken å gjøre. men jeg er ikke her for å si at dette er verdens mest realistiske spill. det er fortsatt et spill. og egentlig så synes jeg at det bare er god underholdning ikke noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har prøvd demoen til xbox 360 og utfra ¨det så var kjøringa for urealistisk for min del. men jeg sammenligner med forza 2 da ;)

 

da sammenligner du jo et arcade spill opp mot en kjøresimulator ;-)

 

 

tror jeg må ha nfs-ps pga av sjarmen og gleden ;-)

MB 190E 2.3 16v -85

MB 307D -87

Polaris IQ 800 -08

 

LFS drifter, Founder Of World Wide Drifters

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for faen da, forventer dere at Need for Speed spilla skal være realistiske?!?!

 

er jo akrade for pokker! Ikke simulation!

Spill å ha det gøy, å drit i å klag.. klag heller til EA da

 

aldri klaga på need for speed:p lolz!!

MB 190E 2.3 16v -85

MB 307D -87

Polaris IQ 800 -08

 

LFS drifter, Founder Of World Wide Drifters

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var GØY!! Driftinga var ikke veldig realistisk, men fy så gøy.. Grip syns jeg var det beste med tanke på realisme, ikke dårlig handling til å være NFS i 2007 :)

Drag også var gøy, heldigvis har di fjerna ting i veien osv..

Dette kommer jeg faktisk til å kjøpe...

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan sitere en kompis her som er ihuga nfs fan.

 

DETTE SUGER BALLE[/Quote]

 

ellers syntes jeg spillet var dårlig selv.

 

Nesten ingen fartsopplevelse iforhold til NFS underground, most wanted og Carbon.

 

bilene du begynner med går ca 200 kilometer i timen. Ikke for å klage men 200 I Need for speed Carbon gir mer fartsopplevelse og Carbon har i tilegg mye bedre story.

 

Bilene du racer mot er så suck at etter 3 runder i circuit har jeg tatt dem igjen med ei runde....... bruker den midterste "vanskelighets graden". ser ikke ut som det går ann å oppgradere den A-I en til computeren men ass.

 

Dette er ikke kvalitet, dette er et spill du kjøper og ber om penga igjen etter en time med testing.

Jeg er ny, men alle må vel begynne et sted. Litt sent ute men det har jeg alltid vært. Annet en på skolebenken men der sov jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke kvalitet, dette er et spill du kjøper og ber om penga igjen etter en time med testing.

 

 

Dette kommer helt og holdent ann på personen som kjøper..

Jeg for min del, kommer garantert til å handle det, fordi det er NFS, alltid digga NFS, artige spill

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår