Gå til innhold

Maria Elena tar opp kampen;)

Ranger emnet


Black Panther

Anbefalte innlegg

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm. Mye tar du for en hjelm..? Jeg byttet farger et par steder på originaldesignet på hjelmen min med airbrush for at den skulle matche sykkelen...og så reagerte klarlakken helt til slutt.. angry2

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Mye tar du for en hjelm..? Jeg byttet farger et par steder på originaldesignet på hjelmen min med airbrush for at den skulle matche sykkelen...og så reagerte klarlakken helt til slutt.. angry2

 

Huff da, desverre kan skje veldig ofte..

Jeg tar fast 2500,- for en hjelm, og da kan kunden velge eksakt det designet han/hun vil.

"Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, desverre kan skje veldig ofte..

Jeg tar fast 2500,- for en hjelm, og da kan kunden velge eksakt det designet han/hun vil.

Da spørs det om ikke du får en hjelm utpå nyåret... :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal love deg at jeg skal gjøre det;)

Du så meg på filmen ja- den har ikke jeg sett så jeg har ingen aaaaning om hvordan det framstod.......:blunk:

 

 

Vel Glenn Rodney var vel mer opptatt av hvordan du så ut enn lakk jobbene dine mener jeg å huske.

 

Men du har sinnsykt peil og har en aning hva jeg vil ha om d lar seg gjøre men det kan vi snakke om da jeg nærmer meg. Skal få lakkert bagasje luken først for er der det skal være noe :)

 

Men tar kontakt da jeg har kommet så langt.

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel Glenn Rodney var vel mer opptatt av hvordan du så ut enn lakk jobbene dine mener jeg å huske.

 

Men du har sinnsykt peil og har en aning hva jeg vil ha om d lar seg gjøre men det kan vi snakke om da jeg nærmer meg. Skal få lakkert bagasje luken først for er der det skal være noe :)

 

Men tar kontakt da jeg har kommet så langt.

Hahahaha, ja den med Glenn kom ikke som noe overaskelse...:jackinbox:

 

Hyl når du vil du:)

"Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår