Azzido Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Takk for sist Maria Elena ;) Ser du er godt igang med nye prosjekter her, Spennende å følge med. Hørte forresten snakk om at du hadde autopower supran i risør på stand en lørdag for litt siden. Mye bra respons? Legger ved noen bilder nå som vi er inne på tema. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Takk for sist Maria Elena ;) Ser du er godt igang med nye prosjekter her, Spennende å følge med. Hørte forresten snakk om at du hadde autopower supran i risør på stand en lørdag for litt siden. Mye bra respons? Legger ved noen bilder nå som vi er inne på tema. Ojsann- takk:D Jo, var gøy med stand-kjempe:) ( hvm er du?) Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Ojsann- takk:D Jo, var gøy med stand-kjempe:) ( hvm er du?) Kort fortalt så virra jeg rundt på gatebil med kamera for Dagbladet seinast i september ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Kort fortalt så virra jeg rundt på gatebil med kamera for Dagbladet seinast i september ;) Å sorry herr " forran meg i køen til bastøferja vennen" ;) Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Å sorry herr " forran meg i køen til bastøferja vennen" ;) Hehe, i orden det :) Virka som at du fikk reklamert masse under gatebil også. syntes du stod å snakka med presse osv stadig vekk når jeg så deg der :) Stå på, morro å følge med på prosjektene dine... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Hehe, i orden det :) Virka som at du fikk reklamert masse under gatebil også. syntes du stod å snakka med presse osv stadig vekk når jeg så deg der :) Stå på, morro å følge med på prosjektene dine... Hahahaha- ja det var litt mye der ja- tok meg litt på "senga" Geir osv:D Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Veldig imponert :D misunner deg dine egenskaper, hehe.. :) Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 den bilen der kjörer her om kring:D hun er kjemp flink.. förste gangen jeg fikk höre at det var en jente som lakka den fikk jeg sjok! hun er drit flink.. vet allefal hvem som skal lakke bilen min:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 den bilen der kjörer her om kring:D hun er kjemp flink.. förste gangen jeg fikk höre at det var en jente som lakka den fikk jeg sjok! hun er drit flink.. vet allefal hvem som skal lakke bilen min:D Hahaha- så du er kjent med denna du? ;) Vell, det kommer mer på den etter hvert har jeg "hørt" ;) At folk skvetter når de hører det er en jente, er du ikke alene om... de fleste tror jeg kødder... Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 At folk skvetter når de hører det er en jente, er du ikke alene om... de fleste tror jeg kødder... Trodde igrunn jeg hørte feil første gangen jeg møtte deg, men beit det i meg ;) Tøft at du tørr å satse på noe sånt... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Trodde igrunn jeg hørte feil første gangen jeg møtte deg, men beit det i meg ;) Tøft at du tørr å satse på noe sånt... HAHAHA- jeg syntes du så litt forvirra ut der du sto på feireleiet, husker det :D At jeg er tøff, vell- heller ille sta;) Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Hahaha- så du er kjent med denna du? ;) Vell, det kommer mer på den etter hvert har jeg "hørt" ;) At folk skvetter når de hører det er en jente, er du ikke alene om... de fleste tror jeg kødder... get om jeg gleder meg til å se den vorden skal bli nå da:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Hahaha- så du er kjent med denna du? ;) Vell, det kommer mer på den etter hvert har jeg "hørt" ;) At folk skvetter når de hører det er en jente, er du ikke alene om... de fleste tror jeg kødder... get om jeg gleder meg til å se den vorden skal bli nå da:P Bare vent, jeg og ole johnny har noen overaskelser i ermet;) Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Bare vent, jeg og ole johnny har noen overaskelser i ermet;) renger med at jeg ser den etter snöen er borte :P? eller vet du når den er klart:P:S er jo så klart en hemeling hetda:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Bare vent, jeg og ole johnny har noen overaskelser i ermet;) renger med at jeg ser den etter snöen er borte :P? eller vet du når den er klart:P:S er jo så klart en hemeling hetda:P .......:spin ........ Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg