Brandtenborg Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Noen som vet hva som må gjøres for å fikse "jagingen" på tungangen? Det er en Audi 100 2,2E/5E. Et annet problem er at når motoren er varm og jeg slipper gassen, nøkker det noe forferdelig i bilen.... Har det en sammenheng med hveanfre, eller er det to forskellige problemer? Takk for seriøse tips! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Ingen som veit?? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by Brandtenborg Noen som vet hva som må gjøres for å fikse "jagingen" på tungangen? Det er en Audi 100 2,2E/5E. Et annet problem er at når motoren er varm og jeg slipper gassen, nøkker det noe forferdelig i bilen.... Har det en sammenheng med hveanfre, eller er det to forskellige problemer? Takk for seriøse tips! :) sjekk co tallet ditt kan hende at den ligger litt høyt. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Ok. Det finner de vel ut på EU-kontroll vel. Skal snart dit. Takk for tipset! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Du har sikkert Bosch K-Jetronic innprøtning? Isåfall har vi 2 sikkert samme problemet. Min jager også noe fryktelig på tomgang, men bare når den er kald! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by tekNetium Du har sikkert Bosch K-Jetronic innprøtning? Isåfall har vi 2 sikkert samme problemet. Min jager også noe fryktelig på tomgang, men bare når den er kald! Samme problem men omvendt! Hehe! Jeg har det når den er varm... Vet ikke hva slags motor jeg har, jeg.. Legger ved et bilde. Det er i allefall en 2,2E/5E. Litt dårlig bilde.. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Kan det være falsk luft? (Har ingen erfaring med VAG-biler) Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Ta startgass test Trond. Spray rundt alle steder der du har bensin/luft tilførsel, hvor det egentlig skal være tett. Ruser den eller syker den brått da så har du funnet ut om det er lekkasje/falskluft. Husk bare å ikke spay vildt rundt.....ta et sted av gangen... Kan også være en vakumslange som ikke sitter. Da vil den også oppføre seg slik. Lenge sia sist forresten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Oktober 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Skal prøve det. Får ikke så mye tid før vi flytter men... Flytter lørdag 01.11.03. Har forresten filmene dine! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Snutarna ja.....savna de litt :) Lykke til med flyttinga. Så jo meget bra ut der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg