BMW_e46 Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Byggeprosjekt Kjøpte meg ein e46 for noen veker siden, et vrak som dåke kanskje ser under:P Tenkte eg sku legge ut en tråd her på bilforum om prosjektet mitt. Trenger mange tips om hvordan jeg skal bygge den opp igjenn:) så hadde vore kjekt vist folk kom me idear å svar på mine mange spørsmål:P kan jo bli innteresangt detta... Er fristet til å sette på stylingkit. Blir ikje aktuelt å bygge den oppigjenn med org fangere++ Noen så har forslag til kit? Lurte og på å kjøpe brukte deler som F.eks: Radiator, høyre framskjerm, styrestag++, hjuloppheng. Noen så har peiling på hvor eg kan få tak i detta? Trenger og èn ny felg, da jeg vil beholde disse felgene. AC Schnitzer. Noen så vett kor eg får tak i ein felg? Sånt ser bilen ut etter litt demontering: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Spennende prosjekt dette.. felgene er fine ja, de bør beholdes. Siter 97' BMW 520i Touring, 05' Skoda Fabia (solgt), 98' Opel Vectra (solgt), 97' VW Polo (solgt), 92' Seat Toledo (solgt), 85' Mitsubishi Colt (skrapet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frodo_ Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Ta kontakt med http://www.koed.dk, de har myyyye bmw-deler, både brukt og nytt, og gode priser :) Siter [o] BMW E46 320cd Coupé [x] BMW E36 328i Coupé[/url] [x] BMW E34 520i/527i Keep it clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Kan jeg spørre hvor mye du gav for bilen? Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Hvis det ikke er originale AC felger, men replika, så har de sånne felger på Eiker Motorshop... Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 blir bra detti;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Hvor mye penger må en ut med for et sånt "vrak"? Lurer på å kjøpe et vrak og fikse opp til å bruke i løp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_e46 Skrevet September 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Hvor mye penger må en ut med for et sånt "vrak"? Lurer på å kjøpe et vrak og fikse opp til å bruke i løp. Kommer helt an på tilstanden til vraket, men rundt 20-30k Hvis det ikke er originale AC felger, men replika, så har de sånne felger på Eiker Motorshop Felgene er orginale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.K.89 Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 hvor får man kjøpt vrak da:P? Siter Vw Polo 86c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_e46 Skrevet September 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 hvor får man kjøpt vrak da:P? Kondømte vrak kjøpes igjennom forsikkringselskaper. Du må ha en tilknyttning (annsatt)til et bilverksted eller lignende for å kunne ha tilgang til å kjøpe vrak. Var ikje så strengt før tror eg. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 fett prosjekt! Hva skal gjøres med bilen annet enn at den skal se orginal ut igjen? motor\understell\bremser\interiør\anlegg osv, noe som skal endres? Hvor stor motor er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_e46 Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 fett prosjekt! Hva skal gjøres med bilen annet enn at den skal se orginal ut igjen? motor\understell\bremser\interiør\anlegg osv, noe som skal endres? Hvor stor motor er det? Vett ikke helt enda for mye som skal gjørest, kommer an på hor mye penger så er igjenn når skaden er rettet opp. Men litt styling blir de nok sikkert. Anlegg skal garanter prioriterast, bygger meg en sub som passer bagasjerommet med èn eller to 12". Forsterker og cd spiller har eg ikke tenkt så mye på enda. Noen så har noe å anbefale? Motor gjør eg nok ikke så mye med, Men effektanleg, Powerfilter, KN filter må vel ordnast:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Jeg selger K&N filter hvis du trenger! ta kontakt =) Og lykke til, meget spennede prosjekt du har på hånd her =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Tøft proskjekt, er det lov å spørre ovor mye du ga for bilen? Den felgen kan du jo bare rette opp igjen om det blir vanskelig å få tak i en ny eller om den er dyr. Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_e46 Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Tøft proskjekt, er det lov å spørre ovor mye du ga for bilen?Den felgen kan du jo bare rette opp igjen om det blir vanskelig å få tak i en ny eller om den er dyr. Takker for d:) Ja e vel lov d:P 20k kanskje? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg