bull7 Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 har en audi a4 96 mod. når jeg starter opp bilen så lyser airbag lampa. slokker etter 10-15 min. noen som vet hva problemet kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 hadde samme problem... den kom plutselig på... koblet bare til vag com og fjernet det, og har ikke sett noe til den i ettertid Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bryneguzzen Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Hei Jeg har også vag com kabel (kjøpt fra Hong Kong). Kabelen fungerer og jeg kan lese av feilmeldinger, men jeg klarer ikke å fjerne feilmeldinger. Får da beskjed om at programvaren er lisensiert. Har du et program som er crack'et, eller link til en side hvor jeg finner dette ? På forhånd, takk Gustav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg