benbeni Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Hei! Lurte på om denne er en grei forsterker: Rockford Fosgate P400-4 50W x 4 @ 4-Ohms RMS 100W x 4 @ 2-Ohms RMS 200W x 2 @ 4-Ohms bridged RMS LINK: http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?cat_id=2&series_id=6&family_id=21&item_id=108230&locale=en_US&p_status= Jeg må gi 1500,- for den. Tenkte jeg skulle bruke den til front- og bakhøyttalerene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Til femtenhundre spenn; løp og kjøp!:thumb Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 hadde vært bedre med 75x4 ved 4 ohm, men 4x50 funker det. Planer om å bytte ut høyttalerne eller bruke de orginale? RF er et veldig bra merke, så 1500kr var veldig lite. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benbeni Skrevet September 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 hadde vært bedre med 75x4 ved 4 ohm, men 4x50 funker det. Planer om å bytte ut høyttalerne eller bruke de orginale? RF er et veldig bra merke, så 1500kr var veldig lite. ;) Jeg har ikke de orginale. Har noen soundstream foran, og noe "møkk" bak. Kanskje jeg kjøper noen 6x9 bak. Får se. Høre litt om det trengs. Men hadde det gått ann å brokoble de a? Sånn at det blir 200W x 2? 200W forran og 200W bak.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sqwannabe Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Jeg har ikke de orginale. Har noen soundstream foran, og noe "møkk" bak. Kanskje jeg kjøper noen 6x9 bak. Får se. Høre litt om det trengs. Men hadde det gått ann å brokoble de a? Sånn at det blir 200W x 2? 200W forran og 200W bak.. går ann og går ann... om du er keen på å ha lyd i en høyttaler foran og en bak, så værsågod.. hehe kjør vanlig stereo du:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benbeni Skrevet September 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 går ann og går ann... om du er keen på å ha lyd i en høyttaler foran og en bak, så værsågod.. hehekjør vanlig stereo du:) Ok.. Hehe.. trukke jeg helt ha skjønt det med brokobling :P Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Forsterkeren du prater om, har 4 kanaler. Ved brukobling brukes 1 høgtaler (eller fleire viss du bruker seriekobling eller parallellkobling) på 2 kanaler. Dette er for å gi meir effekt til høgtaleren. So da har du berre ein 2 kanaler viss du brukobler alle kanaler (men da har du litt meir effekt) Ikkje alltid like lett å prøva å forklara ting enkelt, men satser på at du forstår dette Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benbeni Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Jepp, sånn halvveis :thumb Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg