Blanklaks Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Hei jeg har en 99mod. passat 1,8 syncro med bremse problemer ABS virker ikke,ABS lampa lyser,varsellampa til bremseanlegg blinker nesten hele tiden. Jeg var på merkeverksted og de koblet til utstyr for og finne feilen men de fikk ikke kontakt med ABS sentralen. Er det noen her som har vært borti samme problem. Noen forslag om hvor jeg skal begynne og feilsøke. Er det noen som har koblingsskjema til ABS sentralen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 samme prob med min passat. ta å mål ohme`n på hver abs føler. jeg fant ut her om dagen at min føler høyre forran er død. og da kobler hele systemet ut. så prøv å sjekk med et multimeter. Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blanklaks Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Fikk nettopp VAG-COM i posten prøvde og koble den til men får bare feilmelding. Port Status:ok Interface:Not Found Noen med noen gode ideer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 hakke fått det til med VAG COM jeg heller. prøv å mål ohm med multimeter Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blanklaks Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Ja jeg får nok prøve det må bare vente til det blir litt bedre vær det høljeregner takk for svaret Cyberscott Mvh. Blanklaks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blanklaks Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Noen som har oversikt over relle`ne på passaten altså hvem som er hvem står jo ingenting i boka om dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 du har selvfølgelig sjekket sikringer? Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blanklaks Skrevet September 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Jada det har jeg,hvis det ikke er no fler en de som sitter i sikringsboksen da Hmm skal ikke ABS lampa slukke når jeg tar ut sikring nr7 som det står ABS på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blanklaks Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 2 spørsmål 1.hvor finner jeg kontaktene til abs følerene 2.finnes det norsk,svensk eller dansk version av programmet VAG-COM 409.1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 kontaktene til abs følerene bak sitter under bak setet. og de forran sitter rett ved siden av demper tårnet. Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blanklaks Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 kontaktene til abs følerene bak sitter under bak setet. og de forran sitter rett ved siden av demper tårnet. Takker så mye for hjelpen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Megamann89 Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 hvordan får man ut føleren uten å kverke hele greia ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg